Avatar billede 2henrik Nybegynder
12. juli 2007 - 17:12 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

100%-CPU hele tiden.

Gentagne gange bliver min pc sløv og når jeg så tjekker i jobliste>processer ser jeg at en fil ved navn adobeupdater.exe står og kører helt vildt mellem 97-99% jeg kan forstå hvis den leder efter updaterringer til min adobe-8 men at den bliver ved i en uendelighed er en gåde.

Håber nogen derude kan hjælpe.

Mvh.

H.
Avatar billede roenving Novice
12. juli 2007 - 17:14 #1
Hvad med at slå automatiske opdateringer fra i din adobe reader ?-)
Avatar billede 2henrik Nybegynder
12. juli 2007 - 17:18 #2
Øeee hvordan gør man det
Avatar billede screem_brille Novice
12. juli 2007 - 17:19 #3
under indstillinger, og opdateringer.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
12. juli 2007 - 17:28 #4
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
12. juli 2007 - 17:32 #5
ps: afinstaller programmet først.!
ellers er der lidt hjælp her..-> http://kb.adobe.com/selfservice/viewContent.do?externalId=333218&sliceId=1
Avatar billede 2henrik Nybegynder
12. juli 2007 - 17:32 #6
under indstillinger kan jeg ikke finde noget hvor der står opdateringer
Avatar billede 2henrik Nybegynder
12. juli 2007 - 17:46 #7
det jeg kan se i adobe reader er at man kan søge efter opdateringer som jeg så prøvede så nu er jeg igen på r...n med 100% CPU som bare bliver ved og ved
Avatar billede victor-1 Nybegynder
12. juli 2007 - 17:50 #8
Alternativt - afinstaller Adobe Reader og benyt i stedet dette lille "stand_alone" program, som ikke kræver installation.
http://foxit-pdf-reader.softonic.de/
Avatar billede victor-1 Nybegynder
12. juli 2007 - 17:54 #9
Det var egentlig denne side jeg ville have linket til - undskyld.
http://www.foxitsoftware.com/pdf/reader_2/down_reader.htm
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
12. juli 2007 - 17:55 #10
brug `afslut job´og deaktiver den, med joblisten.
Højreklik proceslinie, el tryk ctrl-alt-delete. gå i processer og deaktiver den. Fjern programmet i tilføj/fjern programmer i kontrolpanelet. Og installer fra det tidligere link.
Avatar billede 2henrik Nybegynder
12. juli 2007 - 18:07 #11
jeg kunne ikke afslutte den med "afslut job" den ville bare ikke.

jeg har i stedet genstartet så det funker igen.

det link (17:28:44) du henviser til er det samme som jeg downloadede fra i sin tid så jeg kan ikke se hvad det kan ændre.
Avatar billede 2henrik Nybegynder
12. juli 2007 - 21:10 #12
jeg siger mange tak for jeres input.

jeg afinstalerede adobe reader og brugte det råd jeg fik fra victor-1.

programmet kører fortrinligt og så kan det opdateres manuelt.

så derfor må det være i orden at victor-1 for point.

Mvh.

H.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
12. juli 2007 - 21:28 #13
Glad for du kunne bruge det.
Takker på forhånd for pointene. *S*