Avatar billede tiger2003 Nybegynder
11. juli 2007 - 23:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke starte min bærbar?

Den siger at filen: windows\system32\config\system er beskadiget eller mangler.. I mine øjne ligner det en virus, da det pludselig bare poppper frem fra den ene dag til den anden. Hva kan jeg i dette tilfælde gøre, hvis da der er noget jeg kan gøre, for at redde mine data?

Peter
Avatar billede screem_brille Novice
11. juli 2007 - 23:17 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juli 2007 - 23:20 #2
Avatar billede tiger2003 Nybegynder
11. juli 2007 - 23:21 #3
jeg takker, men hvordan får jeg pcen til at starte op på cden. dvs boote ikk? undskyld det sikkert enkle spørgsmål, men er ikk så skarp
Avatar billede screem_brille Novice
11. juli 2007 - 23:24 #4
du skal enten i bios og sætte den til at starte fra CDrom drevet, eller hvis den har mulighed for at man vælger boot rækkefølge ved at trykke f.eks F12 eller lignende.