Avatar billede jobbe Nybegynder
30. november 1999 - 15:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Quicktime i FLASH

Er der nogen der ved hvordan man afspiller en .mov i FLASH?.
Jeg har ingen problemer med at imortere den, placere den og afspille den når jeg editerer min flash-film. Men såsnart jeg eksporterer til en swf og afspiller den er den væk.
Det skal siges at det er en Quicktime 4.0 video og at jeg har installeret dette på min computer.
På forhånd tak....
Avatar billede allandk Nybegynder
30. november 1999 - 15:39 #1
Hej...

Prøv se, om du kan finde svaret her: http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=7452

Ellers skriv tilbage.

ab :)
Avatar billede jobbe Nybegynder
30. november 1999 - 15:40 #2
Ja sorry
Har lige set spørgsmålet lige har været stillet....beklager!
Avatar billede allandk Nybegynder
30. november 1999 - 15:43 #3
Kan du bruge det?

ab :)
Avatar billede jobbe Nybegynder
30. november 1999 - 15:47 #4
Jeps Allandk
Du får 30 af de billige :)
Avatar billede allandk Nybegynder
30. november 1999 - 15:49 #5
Tak!

Det var hurtig afregning. Håber du kommer videre med opgaven.

ab :)