Avatar billede hkjdk Nybegynder
11. juli 2007 - 19:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan redigerer man en pdf fil ?

Hej

Har en pdf fil som katalog på tysk. Skal have den oversat til dansk, såmine kunder kan læse om varene.

Hvordan får jeg den pdf fil over i exp word for at oversætte teksten til dansk og beholde billederne.
Findes der et program? Eller kan man redigerer det i Word, ved at overfører filen til Word.
Avatar billede bartolomos Nybegynder
11. juli 2007 - 19:31 #1
Det kommer lidt an på om det er en låst PDF fil eller ej. Men er den ikke låst kan du bruge et program som Adobe Acrobat (ikke readeren), eller hente et af de mange gratis programmer der ligger på nettet til at konvertere filen fra PDF til doc (word). Programmerne findes også til konvertering den anden vej doc til PDF.

Håber det var til lidt hjælp :)
Avatar billede hkjdk Nybegynder
11. juli 2007 - 19:35 #2
jeg prøver at finde det....
Avatar billede hkjdk Nybegynder
11. juli 2007 - 19:50 #3
Henter en trail version fra Adobe acrobat pro 8 Så må vi se om det virker.
Avatar billede bartolomos Nybegynder
11. juli 2007 - 20:29 #4
Lyder som en god ide. Bruger det selv og det virker rigtig godt med mindre dokumenterne er låst selvfølgelig.
Avatar billede novice-so-far Nybegynder
12. juli 2007 - 21:59 #5
Med hensyn til oversættelsen fra tysk til dansk - Ved jo ikke om du er en ørn til tysk, jeg er i hvert fald ikke. Så skulle du have lyst til at oversætte fra engelsk til dansk, kan du sætte teksten ind i denne fikse lille maskine:http://babelfish.altavista.digital.com/babelfish/tr
Så er man da så langt.

omkring "låste PDF'ere, har jeg stadig ikke stødt på ét jeg ikke kunne "knække" - vil gerne hjælpe, hvis du er interesseret.
Avatar billede hkjdk Nybegynder
15. juli 2007 - 15:50 #6
har løst problemet