Avatar billede zimon Nybegynder
04. juni 2001 - 21:40 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Mus der klikker et sted paa skærmen

Er der en der kender et program som man kan få til at gøre sådan at musen står og klikker et bestemt sted på skærmen ? eller er der en der kan lave sådan et program ?
Avatar billede zimon Nybegynder
04. juni 2001 - 21:51 #1
må ogdså gerne være et program som står og trykker på tasten \"5\" under numlog
Avatar billede martinlind Nybegynder
04. juni 2001 - 22:43 #2
Stik mig en mail adr. så sender jeg et

/Martin
Avatar billede martinlind Nybegynder
04. juni 2001 - 22:47 #3
det fylder kun 50Kb, sød lille ting
Avatar billede zimon Nybegynder
05. juni 2001 - 09:01 #4
takker...
zimon@post.com
Avatar billede ziron Nybegynder
05. juni 2001 - 10:02 #5
jo tak martin :-)

ziron@wanadoo.dk

/ZIRON
Avatar billede zimon Nybegynder
05. juni 2001 - 10:54 #6
ziron din lille nasser
Avatar billede ziron Nybegynder
05. juni 2001 - 10:56 #7
zimon >> hehe :-) var det noget du kunne bruge???

martinlind >> tak skal du have...
Avatar billede ziron Nybegynder
05. juni 2001 - 11:07 #8
martinlind >> det er da et meget godt program, det er bare lidt synd det design det er lidt, ja ikke alt for godt :-) men det virker da...
Avatar billede martinlind Nybegynder
05. juni 2001 - 11:14 #9
Man kan altså ikke forvente et \"Hamrende fedt\" design på 47kb *S*, men det er da ok, jeg kan godt leve med en lidt tynd dialog, når jeg får en Makro-funktion ligesom i win 3.11

Så mangler vi bare point\'ne *S*

Zimon >> Hvad synes du han skal slippe for en kigger ? *gg*

/Martin
Avatar billede ziron Nybegynder
05. juni 2001 - 11:19 #10
martinlind >> ja okay det er rigtig og så i win32 hmmm... det kan gå...

men hvis det var mig der havde stilt spg.\'et ville jeg nok også forlange nogle koder, hehe :-)

/ZIRON
Avatar billede zimon Nybegynder
05. juni 2001 - 12:09 #11
Martinlind. det er ikke kommet til min email men jeg har lidt mistanke til den måske er nede. Gider du ikke sende den til simon@newhardware.dk
og foxz@jubiimail.dk :)

Ziron har jeg kun en ting at sige til:

DET KOMMER TIL AT KOSTE... :)
Avatar billede ziron Nybegynder
05. juni 2001 - 12:14 #12
så har sendt den mail til dig :-)

/ZIRON
Avatar billede martinlind Nybegynder
05. juni 2001 - 12:45 #13
Så venter jeg :)

Ps. Jeg har IKKE Sourcen, desværre, det er et prg. jeg fandt på KOL siden, men jeg synes det var et fedt lille program, godt at havde i en nød situation.

/Martin
Avatar billede blomme Nybegynder
06. juni 2001 - 07:38 #14
For at simulere et tryk med musen siger placerer du først musen et bestemt sted på skærmen med:

SetCursorPos(x,y);

Derefter laver du mussetastet:

mouse_event(MOUSEEVENTF_LEFTDOWN,0, 0, 0, 0);
mouse_event(MOUSEEVENTF_LEFTUP,0, 0, 0, 0);

Hilsen Thomas
Avatar billede zimon Nybegynder
06. juni 2001 - 09:41 #15
her for du dine point, selv om der nu mangler en repeat knap i dette program
Avatar billede zimon Nybegynder
06. juni 2001 - 09:41 #16
her er dine point, men der mangler nu en repeat knap i det program.
Avatar billede martinlind Nybegynder
06. juni 2001 - 11:02 #17
Du afsulter vel bare din makro med \"ctrl f2\" replay now :)
Avatar billede blomme Nybegynder
07. juni 2001 - 07:39 #18
Hvad var der galt med mit svar ?