Avatar billede cyber_freak Nybegynder
04. juni 2001 - 21:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

problemer med dmx xfire 1024 lydkort HASTER!!!!!

jeg har nogle problemer med at bruge mit DMX XFIRE 1024 lydkort, er der nogen der kan gi mig en god side med drivere til det.

mit andet problem er at min computer går i blå skærm, når jeg spiller insane,tony hawk,midtown madness 2 og jeg kunne blive ved.
jeg ved ik om det er lydkortets skyld men det tror jeg...når den er i blå skærm skriver den (der er en avorlig undtagelse 0E ved 24x:06BA0240 vil blive lukket) er der nogen der kan hjælpe mig så min computer ik skriver det mere....der er 200 point på spil
Avatar billede buffas Nybegynder
04. juni 2001 - 21:20 #1
gå ind på www.terratec.de
Avatar billede buffas Nybegynder
04. juni 2001 - 21:22 #2
gå ind på http://www.terratec.net/ttdk/ og under drivers
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
07. juni 2001 - 09:17 #3
har købt et andet kort, ellers tak for hjælpen