Avatar billede ll-ronaldo-ll Nybegynder
08. juli 2007 - 14:01 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Overføre bogmærker til anden PC

Hej.

Er det muligt at få overført samtlige ens bogmærker i Mozilla Firefox til en anden computer?

Jeg har ekstrem mange bogmærker, som jeg skal have skrevet ind på min nyindkøbte bærbar, så det ville være meget hurtigere og lettere, hvis der var en fil der gemte disse bogmærker.

En fil jeg evt. kunne uploade på internettet, og så hente med min bærbar.

På forhånd tak.
Avatar billede screem_brille Novice
08. juli 2007 - 14:08 #1
Avatar billede prodic Mester
08. juli 2007 - 14:14 #2
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/2410

If you use Firefox on more than one computer, you'll want Foxmarks. Install Foxmarks on each computer, and it will work silently in the background to keep your bookmarks synchronized. As a bonus, log in to my.foxmarks.com from any computer anywhere to access your bookmarks.
Avatar billede ll-ronaldo-ll Nybegynder
08. juli 2007 - 14:35 #3
Jeg har hentet programmet fra det første link på begge computere.

Jeg har taget en backup af samtlige ting fra Firefox på min stationære og uploadet på rapidshare, hvor jeg så har hentet det ned på min bærbar.

Hvordan indlæser jeg så backup'en?
Avatar billede screem_brille Novice
08. juli 2007 - 14:43 #4
ved at vælge restore a profile, og henvise til filen du lige lavede på den anden pc.
Avatar billede ll-ronaldo-ll Nybegynder
08. juli 2007 - 15:17 #5
Hov, jeg havde lige lavet en lille fejl. Men nu virkede det endelig!!

Tusind tak screem_brille!

Også tak til Prodic, selvom jeg brugte den anden mulighed.
Avatar billede screem_brille Novice
08. juli 2007 - 15:22 #6
var så lidt ;)
Avatar billede prodic Mester
08. juli 2007 - 15:38 #7
Helt i orden.
Vil dog stærkt anbefale, at du kigger nærmere på mit forslag såfremt du fortsat ønsker at anvende din gamle PC(eller en helt 3.), da der automatisk sker en synkronisering ved tilføjelse/fjernelse af bookmarks.
Avatar billede ll-ronaldo-ll Nybegynder
08. juli 2007 - 16:04 #8
Det vil sige, at når jeg tilføjer et bogmærke på den ene computer, så bliver det automatisk tilføjet på den anden computer også?
Avatar billede prodic Mester
08. juli 2007 - 17:43 #9
Der er helt korrekt forstået.
Avatar billede ll-ronaldo-ll Nybegynder
20. juli 2007 - 14:21 #10
@Prodic

Når jeg har installeret filen, hvad gør jeg så? Det er en xpi-fil. Der sker intet, når jeg dobbetklikker.