Avatar billede semiprofkode Nybegynder
07. juli 2007 - 00:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan man installere et program på Windows CE?

Jeg har med et antal tynde klienter at gøre, som alle har windows CE. Kan jeg installere, eller bare komme til at køre, en helt simpel .exe lokalt på disse pc'er?
Avatar billede semiprofkode Nybegynder
09. juli 2007 - 13:39 #1
øhh har jeg brugt et forkert afsnit til spørgsmålet?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
09. juli 2007 - 22:55 #2
Hvis du kigger på forsiden af eksperten.dk, kan du se at der er en kategori til tynde klienter, under "Hardware"-kategorien..

Kategorien hedder sjovt nok "Tynde klienter".. :-)

-- Held og lykke med projektet!

Flyt venligst spørgsmålet til den rette kategori..

Ved flyt af spørgsmål:
Husk at MARKERE dit navn i boksen til venstre, og klikke på ACCEPTER-knappen, efter at du har lagt et SVAR.
Derefter opretter du spørgsmålet, i den rette kategori. Derefter lægger du et link til det nye spørgsmål, i dette spørgsmål.

Tynde klienter: http://www.eksperten.dk/spm/Hardware/Tynde-klienter/
Avatar billede semiprofkode Nybegynder
10. juli 2007 - 00:47 #3
"markere mit navn i boksen til venstre". Der melder jeg fisk, der er ikke nogen boks til venstre hvor jeg kan markere mit navn.

Men tak for hjælpen ellers :-)
Avatar billede semiprofkode Nybegynder
10. juli 2007 - 00:52 #4
Nåerh nu kom den frem boksen, efter jeg havde lagt svaret og kom tilbage hertil.

Spørgsmålet er flyttet hertil:

http://www.eksperten.dk/spm/786935
Avatar billede thesurfer Nybegynder
10. juli 2007 - 19:38 #5
Du melder fisk, fordi du ikke læste sætningen, men kun dele af sætningen..

Logisk set burde man ikke fortage sig noget, før man havde hele sætningen, da instruktionen i sætning ellers ikke vil give mening, i forhold til nuværende situation..

Ved at følge instruktionen til punkt og prikke, kan man ikke undgå at acceptere eget svar.. :-)

Jeg ved ikke om I havde testen "Kan du følge en ordre?" i folkeskolen.. men det havde vi..

Man fik udleveret et spørgeskema på et stykke A4 papir. Instruktionerne til skemaet er her (mere eller mindre):

1. Læs skemaet igennem før noget andet.
2. Skriv navn i øve3rste højre hjørne.
3. Sæt en cirkel om ordet "navn" i spørgsmål 2.
4. Tegn 5 små firkanter i øverste venstre hjørne.
5. Skriv et X i hver firkant.
6. Tegn en cirkel om hver firkant.
7. Skriv dine forbogstaver under overskriften.
8. Efter overskriften skriver du: JA, Ja, JA.
9. Tegn en cirkel om hvert ord i spørgsmål 7.
10. Sæt et kryds i nederste venstre hjørne
11. Tegn en trekant rundt om det kryds, du lige skrev
12. På bagsiden af dette papir ganger du 703 med 9805.
13. Tegn et rektangel om ordet "hjørne" i spørgsmål 4.
14. Råb dit fornavn hjøjt når du er kommet til dette punkt.
15. Har du fulgt anvisningen, råber du: "Det har jeg".
16. På bagsiden af papiret adderer du 8950 med 9850
17. Tegn en cirkel om svarret. Tegn en firkant om cirklen
18. Tæl med høj røst baglæns fra 10 til 1.
19. Efter gennemlæsningen besvares kun spørgsmål 1 og 2.

Der findes varianter af denne tekst, med forskellige instruktioner..

Her er et par stykker:

http://www.hedegaard-nielsen.dk/foelge_ordre.htm

http://www.laerere.dk/?page=kan_du_foelge_en_ordre

:-)
Avatar billede semiprofkode Nybegynder
10. juli 2007 - 20:23 #6
Okay, så er du drill instructor og jeg er menig. Det vidste jeg ikke, men sjovt var det da.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
10. juli 2007 - 23:17 #7
Så vidt jeg kan huske, var der ingen der bestod prøven.. heller ikke læren..

Hun kom dog længst, og var vist 1-2 spørgsmål fra at have været igennem dem alle..

Det skal lige sige, at hun *ikke* råbte (eller ligende), som der f.eks. står i punkterne 14, 18, osv..

:-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
10. juli 2007 - 23:19 #8
Rettelser:
"var der ingen i klassen der bestod"
"hellere ikke læreren"