Avatar billede basefly Nybegynder
06. juli 2007 - 23:17 Der er 1 kommentar

Itunes kan ikke finde min cd brænder!?

Hey guys and dolls.

Jeg har lige fået ny PC, skulle være top of the line, men nu kan jeg ikke brænder mine Itunes sange på cd, fordi Itunes ikke kan finde min brænder?.

Jeg har de nyeste drivere, jeg fatter 0, Kan i hjælpe?? please!

Det her er hvad jeg får at vide af diagnostiken på Itunes:

Microsoft Windows Vista Home Edition  (Build 6000)
System manufacturer System Product Name
iTunes 7.3.0.54
Cd-driver 2.0.6.1
Cd-driver DLL 2.0.6.2
UpperFilters: GEARAspiWDM (2.0.6.1),

Diskdrev, SAMSUNG HD321KJ SCSI Disk Device, Bus Number 0, Target Id 0, LUN 0
cd-rom-drev, TSSTcorp CD/DVDW SH-S182D ATA Device, Channel 0, Target 0, Lun 0

Fejl under søgning efter cd-/dvd-drev, fejl 2355.
Virtuelle drev kan sommetider forstyrre læsning og skrivning af cd'er i iTunes. Hvis det er et virtuelt drev, og du har problemer med andre drev, skal du prøve at fjerne det virtuelle cd-program.

D: Ikke understøttet cd- eller dvd-drev.
Virtuelle drev kan sommetider forstyrre læsning og skrivning af cd'er i iTunes. Hvis det er et virtuelt drev, og du har problemer med andre drev, skal du prøve at fjerne det virtuelle cd-program.
Avatar billede ellesovs Nybegynder
20. juni 2008 - 08:03 #1
Hey... Fandt du ud af det.. Jeg har samme problem... Har hentet iTunes og har kan brænde fra andre programmer, men når jeg trykker på brænd disk siger iTunes at en ikke kan finde en brænder eller driver der understøtter...?!?!

TAK hvis du kan hjælpe mig... ellesovs@hotmail.com