Avatar billede datamatikeren Nybegynder
06. juli 2007 - 14:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Jeg mangler en stillingsbetegnelse på dette opslag.

Hej.
Jeg har denne jobannonce, men mangler en stillingsbetegnelse.
Hvad kaldes sådan en stilling? Er du interesseret, er du meget velkommen til at kontakte mig.

Ledig stilling hos Danmarks mest innovative virksomhed
IT-Jobbank ID: 50144944 Arbejdssted: Århus
Nyoprettet stilling som XXXXXX

Just-Eat er Danmarks største formidler at fastfood på Internettet. Vi samarbejder med flere end 2300 restauranter fordelt over Danmark, Island, England og Holland.

Nu har du mulighed for at blive en del af et team, hvor der er masser af muligheder for at præge din egen hverdag. Vi søger en M/K, til vores udviklingsafdeling, som består af 2 udviklere i Danmark og en tilknyttet afdeling i Indien.

Dine opgaver vil bestå af:

Drift af vores sites (back-end og front-end)
Test, fejlfinding og dokumentation
Procesoptimering
Kontakt til Just-eat landenes afdelinger

Vi forventer at du har erfaring med servere, ASP.NET, C#, MS SQL Server, HTML / CSS, relaterede teknologier og kan overskue store systemer. Da jobbet indeholder en del kontakt med afdelinger i andre lande er engelsk i tale og skrift et krav.

Vores udviklingsafdeling brænder efter at udvikle og implementere løsninger der giver brugerne et professionelt indtryk af madbestillinger på Just-Eat, samt udvikle og vedligeholde vores back-end system.

Jobbet tager udgangspunkt fra Just-Eat's lokaler i Århus.

Just-Eat  tilbyder:

Fast løn efter kvalifikationer
Ungt og uformelt arbejdsmiljø
Lækker frokostordning
God personaleforening
Store udviklingsmuligheder

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til systemudvikler Ole Gade Nielsen, på 28 87 85 06.

Send din ansøgning vedlagt CV som PDF-fil eller Worddokument inden 1. august 2007 via mail til: ole@just-eat.dk, mrk: "Driftsmedarbejder (IT-Jobbank".

Ansøgninger modtages kun via E-mail.
Avatar billede j3ppah Novice
31. juli 2007 - 09:02 #1
det i mangler er nok en 2 programmøre... eller en programmør og en webdesigner... eller en programmør og en datamatiker... vælg selv...
Avatar billede datamatikeren Nybegynder
31. juli 2007 - 09:15 #2
Det blev en Technical Supporter, men tak for buddet.
Avatar billede j3ppah Novice
31. juli 2007 - 09:57 #3
du kan ikke bruge en technical supporter.... det svare til en it supporter som vi må sige ikke ved en daddel om Programmering eller programmerings sprog... med mindre han selvfølgelig selv har lært det...
du kan jo også bare skribve du mangler en der kan e der forskællige kodnings sprog.. det mangler vel ikke en speciel betegnelse..
Avatar billede euhp Nybegynder
12. august 2007 - 10:50 #4
Yeah... technical supporter har ikke en dyt at gøre med det du søger... det er en betegnelse som definerer en person, som hjælper andre personer med tekniske problemer - MEGET langt fra det du skal bruge, både i jobbeskrivelse og løn!

PAS PÅ... for du risikerer at blive hevet i retten af en fagforening hvis du snyder med jobbeskrivelser/tituleringer!