Avatar billede andersm Nybegynder
04. juni 2001 - 17:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

full duplex msi k7t pro 2-a

Jeg kæmper for at få microsoft game voice chat til at fungere men den vil ikke rigtig, jeg tror det er fordi lydkortet på mit bundkort ikke er fuld duplex, kan du hjælpe med at be eller afkræfte dette. Bundkortet er  et \"msi k7t pro 2-a\" kan man evt. få det til at blive full duplex, så jeg kan voice chatte med andre
Avatar billede makse Nybegynder
04. juni 2001 - 22:04 #1
Så vidt jeg ved, skulle AC97 lydchippen også understøtte Full Duplex.
Prøv at se efter i systemegenskaber, om du ikke kan aktivere det der.
Avatar billede ianm Nybegynder
05. juni 2001 - 11:54 #2
Prøv at gå ind på www.msi.com.tw og se om du ikke kan få en opdateret driver, det kan måske løse dit problem
Avatar billede andersm Nybegynder
05. juni 2001 - 18:17 #3
jeps janm, jeg downloadede de nye drivers og det løste problemet. Tak for det.

VH
Anders
Avatar billede andersm Nybegynder
05. juni 2001 - 18:18 #4
nu er mit problem bare jeg ikke kan give points, den mangler simpelthen nede i bunden af skærmen ;-) -> janm hvis du vil have dine points skal du lige lave et svar så får du dem
Avatar billede ianm Nybegynder
06. juni 2001 - 21:40 #5
Prøv at downlode en gang til, det kan nogle gange være svært at få instaleret driver første gang