Avatar billede franzzdyb Nybegynder
05. juli 2007 - 15:08 Der er 2 kommentarer

Den irriterende "slå aktivt indhold til" linje i IE!

Hey!

Jeg er godt træt af at evt. brugere af min hjemmeside skal tillade aktivt indhold i IE for at siden skal fungere ordenligt!
Men jeg synes da ikke at alle de sider der bruger javascript (interaktive sider) kræver at man tillader aktivt indhold?

Er der nogen der ved hvordan man gør så IE kører siden med JS uden at spørge brugeren om han/hun tillader det?
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
05. juli 2007 - 15:33 #1
Alm. javascript burde ikke gøre at brugeren skal aktivere aktivt indhold.

Har du lagt siden ud, eller ser du bare lokalt?
Hvis du blot dobbeltklikker på en html fil og ser filen lokalt, vil den spørge om aktivering af aktivt indhold, hvorimod hvis den samme fil er lagt ud på en webserver (eller ses via din lokale IIS) vil den ikke spørge om aktivering.
Avatar billede olebole Juniormester
06. juli 2007 - 13:22 #2
<ole>

Opstår probelemet kun ved lokale filer - eller også når du kalder de samme filer på nettet?

/mvh
</bole>