Avatar billede tired-dk Nybegynder
04. juni 2001 - 17:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Evner stillet til rådighed - laver grafik

Davs!
Jeg har valgt at sætte mine evner til rådighed. For Firmaer eller bare en ganske simpel hjemmeside.

Prisen for et logo vil være omkring de. 200-500 kr,- det kommer jo an på hvad du vil have lavet og hvad det går ud på, osv.

mit grafik kan du finde på \"www.tired.dk\"
laver logoer til alle slags ting! så bare send en mail ;]

ICQ: 372932
E-mail: tjad@tjad.dk
Avatar billede omaly Nybegynder
05. juni 2001 - 00:47 #1
Hej tired-dk

Det ser ganske godt ud, ikke fordi jeg skal bruge noget, syntes bare lige jeg ville kommentere det :o)
Må jeg dog foreslå at du har en lille smule mere at presentere når du nu henvender dig til firmaer også! (Bare min mening)
Avatar billede bang16 Nybegynder
06. juni 2001 - 21:57 #2
Hejsa!!

fin nok grafik, men ligesom \"omaly\" skal der være klart mere grafik end du har på din side!! Det er svært at \"bedømme\" dig ud fra!!
Avatar billede tired-dk Nybegynder
07. juni 2001 - 15:04 #3
jah.. ;]
lidt mer af mit grafik:

http://www.tired.dk/graphic_gallery.html
Avatar billede pr0fane Nybegynder
07. juni 2001 - 22:50 #4
Er du gal jeg synes du er fra tired.dk - alene det at du kalder det \"mit grafik\" er så lavt som .. ja - jeg ved ikke hvad.

Er det ikke sandt at du har totalt rippet din side www.profanity.dk her: http://www.dbn.subnet.dk/tired3/links.html ?

Jeg kan se at du har fjernet forsiden da den åbenbart var en tand for tydelig.

Og den side du linker til ( http://www.tired.dk/graphic_gallery.html ) ligner grangiveligt noget jeg har set her: http://www.jammy-lammy.co.uk/

Det er helt uhørt og smagløst at du bruger copy+paste metoden og tilmed kalder det for \"mit grafik\" - endnu mere barnligt er det at du åbenlyst ignorerer at jeg har emailet dig for en forklaring.

FØJ FØJ FØJ!!!
Avatar billede pr0fane Nybegynder
07. juni 2001 - 22:52 #5
Hov ... profanity.dk er jo min side - nå ... jeg er vel bare så frustreret at jeg ikke kan stave.
Avatar billede omaly Nybegynder
07. juni 2001 - 23:10 #6
prOfane-> Øhhhhhh.......... rolig nu!!!!! Du brænder sgu over hvis du ikke slapper af nu!!!
OK, jeg kan sgu godt forstå du er sur, det vil jeg fandme også være :o(

tired-dk-> Hmmm.... ikke så smart, men hvad syntes du selv??????????????????????????????
Desuden er det også ulovligt, (c) betyder at man ikke må kopier medmindre at man har indhentet tilladelse til det, og det lyder sgu ikke som om at du har fået lov!!!!
Mon ikke det ville være smart at pille din side ned til du har fået lavet dit eget, du kan jo nøjes med at lade dig inspirere at det du har hugget!
Avatar billede liquid-dreams Nybegynder
07. juni 2001 - 23:18 #7
jeg har kontaktet dig nu.