Avatar billede rubiz Nybegynder
05. juli 2007 - 13:27 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Pris på website med profiler

Jeg har en ide til et website, men har kun en lille fornemmelse af hvad sådan et koster at programmere eller om der findes færdige skabeloner.

Kravene er:
- Oprettelse af detaljerede personlige profiler med billede og login.
- Mulighed for at lave detaljerede søgninger i profilerne.
- Mulighed for at markere interessante profiler til senere kontakt.
- Mulighed for at sende automatisk genererede emails til grupper af relevante profiler.
- Mulighed for betaling via Dankort eller Visa.
- Gerne mulighed for at afstemme kontaktede profiler med betalingerne fra disse.
- Mulighed for at udskrive tilpassede rapporter for udvalgte profiler.

Den detaljerede søgefunktion er meget vigtig. Der skal kunne søges på mange forskellige variable, blandt mange tusinde profiler.
Det er ikke et datingsite, men kravene kunne godt minde om det. Jeg efterlyser en vurdering af pris og varighed på sådan et projekt, hvis det er muligt ud fra ovenstående oplysninger. Eller hvis nogen kender til en færdig skabelon der opfylder ovenstående krav, ville det bare være super.
Avatar billede bauerdata Nybegynder
05. juli 2007 - 15:01 #1
Avatar billede fun22 Nybegynder
05. juli 2007 - 18:27 #2
Hej Rubiz

Du må meget gerne sende en mail til mig på jtp[A]jtpdevelopment.dk så vil jeg give dig et tilbud på en sådan side.

Husk at skrive en detalieret beskrivelse..

Mvh
Jesper
Avatar billede webco_dk Nybegynder
06. juli 2007 - 12:20 #3
hej Rubiz

Du skal være velkommen til at kontakte mig. Så kan vi sammen snakke om mulighederne. samt jeg kan give dig et billigt tilbud. info[a]webco.dk

- Christen
Avatar billede webber89 Nybegynder
08. juli 2007 - 22:56 #4
hej
jeg kan ikke gøre det men ville da tro det ville kunne fås for omkring 10-12000
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2007 - 17:12 #5
Ikke noget jeg vil påtage mig at arbejde med... men et hurtigt slag på tasken hvis du vil have noget ordentligt op at køre er 50.000 til 100.000 -...
Avatar billede bauerdata Nybegynder
13. juli 2007 - 19:05 #6
dette product kan allerde det meste af det du efterspørger
så helt dyrt kan det ikke blive.
www.plone.org
Avatar billede rubiz Nybegynder
14. juli 2007 - 22:19 #7
OK, jeg har selv fået en pris på 15.000 - 30.000, så jeres bud mellem 10.000 - 100.000, dækker selvfølgelig dette. Jeg er måske også for uerfaren til at vide hvilke specifikationer, der kan påvirke prisen så voldsomt. Så jeg tror lige jeg får nogle flere til at se på selve projektet før jeg begynder at lede efter gode programmører til at føre det ud i livet.
Anyway, tak for svarene og kommentarerne. Det er min første uddeling af point og webber 89 har smidt det eneste svar, så han får dem...
Avatar billede bauerdata Nybegynder
14. juli 2007 - 23:37 #8
prøv her før du går videre.
http://www.headnet.dk/demo_form
Avatar billede trophymanager Nybegynder
18. juli 2007 - 15:04 #9
enten ville jeg finde en skabelon som sikkert kan fås gratis eller rigtig billigt, ellers slipper du nok ikke afsted med mindre end 100,000 hvis det skal være noget ordentligt.
Avatar billede ohhelpme Nybegynder
06. maj 2008 - 09:05 #10
Avatar billede bauerdata Nybegynder
06. maj 2008 - 11:23 #11
Plone site
www.lifein.dk