Avatar billede mcforest Nybegynder
05. juli 2007 - 11:53 Der er 8 kommentarer

DRM, Media player og Vista?

Hejsa

Jeg har fået afvide jeg skal individualiserer mit Windows Media Player på dette link: http://drmlicense.one.microsoft.com/indivsite/da/indivit.asp

Problemet er bare jeg kan ikke trykke på knappen, den er 'greyed out'. Det skal bruges til Sputnik.

Jeg har Ultimate og Media Player 11. Jeg sætter 200 point på højkant da jeg meget gerne vil ha' det til at virke.
Avatar billede jokkejensen Novice
05. juli 2007 - 12:03 #1
lyder spøjst, jeg kan sagtens opgradere min, med samme setup.

Hvad er du logget ind som ?

/JJ
Avatar billede corleonedk Nybegynder
05. juli 2007 - 12:06 #2
Brug EI7 og ikke firefox eller anden browser.Testet det lige med firefox og EI7,og kun EI7 havde aktiv knap.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
05. juli 2007 - 12:07 #3
Og det muligt du skal være logget ind som admin,eller kør explorer som admin bare.
Avatar billede mcforest Nybegynder
05. juli 2007 - 12:25 #4
Jeg bruger IE7 og jeg er logget ind som Admin :)
Avatar billede corleonedk Nybegynder
05. juli 2007 - 14:09 #5
Tjaa så det da godt nok underligt.Du kan prøve at gå til siden og så adde den til trusted sites i ei7,eller sætte din privacy lidt ned.Kunne være det der driller dig lidt.
Avatar billede mcforest Nybegynder
05. juli 2007 - 14:17 #6
Det er allerede thrusted site, og mit sikkerheds niveau er på Mellem
Avatar billede corleonedk Nybegynder
05. juli 2007 - 15:07 #7
Ja så må jeg melde pas er jeg bange for.Jeg vil råde dig til at lukke her og oprette spørgsmålet,over i browser seksionen.Så der bedre chance for en browser haj får øje på den og kan hjælpe dig måske.Bare smid et svar her og accepter dig selv for at lukke.
Avatar billede mcforest Nybegynder
05. juli 2007 - 15:51 #8
Følgende felter er ikke korrekte :

Der kan ikke oprettes spørgsmål i denne kategori

:)