Avatar billede zilladk Nybegynder
04. juli 2007 - 16:04 Der er 1 løsning

wuauserv forhindre nedlukning af klienter

Hej

Vi har et windows domaine med en wsus server version2. de fleste af vores klienter kører problem frit. Vi er fornyeligt rent ind i problem omkring ny installeret pc'er. Når vi installere en ny pc via RIS, kan pc'en ikke længere foretage en nedlukning. Der går 1 minut fra man vælger start, luk computeren, og til vinduet med luk,genstart og log af dukker op. Når jeg stopper services wuauserv, så lukker pc'en uden problemer. Samtidigt kan det siges at pc'en ikke kan komme ind på wsus serveren, jeg synes jeg har prøvet alle guides fra nettet omkring at tvinge en pc ind i sus. Jeg har dog os oplevet at en pc, som er ominstalleret og derfor stadig har samme pcnavn, og derfor vises fint i sus'en ikke kan lukke ned.

Jeg er rimeligt meget på bar bund efterhånden, og håber hermed at nogle af jer har erfaringer eller gode bud :)
Avatar billede zilladk Nybegynder
06. august 2007 - 13:27 #1
lukket