Avatar billede zilladk Nybegynder
04. juli 2007 - 14:38 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

udskrivning af et billede fra en mappe med mange billeder

Hej

Vi har flere mapper med billeder som vores bruger tilgår over netværket. Problemet er når de skal udskrive (h-klik udskriv) så starter "guiden billedudskrivning" som så skal hente alle billederne ind før den kan vise dem, så jeg kan vælge det billede jeg skal udskrive.

Jeg har brug for at høre hvad andre har oplevet med dette? skal jeg bruge et andet program? hvis ja hvilket? kan jeg rette regdb'en så det kun viser det eller de billeder jeg markere til udskrivning ?
04. juli 2007 - 16:05 #1
Det tror jeg ikke du kan ændre ...

En lille detalje: Hvis du makere TO eller flere billeder i stifinder og derefter vælger [Udskriv] vises faktisk netop kun de valgte/makerede i "guiden billedudskrivning"'s listen. Hvis du kun gør det på én fil vises hele listen...
Hmmm...
Avatar billede zilladk Nybegynder
05. juli 2007 - 09:26 #2
hmmm meget hmmm... du har ret i at den godt vil lege med mig hvis man vælge mere en et billede. Underligt.

Men andre må jo have oplevet dette som et problem? hvad kunne en workaround være?
Avatar billede zilladk Nybegynder
05. juli 2007 - 10:35 #3
Microsoft: lav flere mapper. så den er nok ikke længere.

Larry smid et svar så lukker vi den her.
05. juli 2007 - 10:46 #4
Ping...

(Det var et [svar]...)

Læg selv et [svar] og la' os alle dele...
Avatar billede zilladk Nybegynder
05. juli 2007 - 15:41 #5
svar