Avatar billede clausmo Nybegynder
04. juli 2007 - 07:26 Der er 4 kommentarer

præsentation

Jeg har brug for at lave en præsentation, hvor jeg bruger flere powerpoint filer og forskellige videoformater. Det er ikke muligt at lægge video materialet ind i powerpoint, så jeg mangler et program som kan lave en præsentation ud fra en "playlist" - et program hvor jeg kan definere hvilke filer der skal køres. Præsentationen skal være selv-kørende.

Er der nogen der ved hvor jeg finder sådan et program? eller kan PowerPoint?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
04. juli 2007 - 07:50 #1
Powerpoint kan god vise en del forskellige videoformater.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
04. juli 2007 - 07:52 #2
... og det ville da forbavse mig hvis ikke PP kan flette flere fremvisninger sammen.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
04. juli 2007 - 07:54 #3
Det kan i hvertffald PP 2007.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
04. juli 2007 - 07:56 #4
... og 2003. Diasshow -> brugerdefineret diasshow. Dine diasshows skal være åbne!