Avatar billede cpn80 Nybegynder
03. juli 2007 - 19:41 Der er 2 kommentarer

mIRC lukker automatisk

Jeg har et mindre problem. Jeg hentede en eller anden .exe fil via dcc og da jeg åbnede den, fik jeg beskeden "bye" hvorefter mIRC lukkede ned. Jeg har kørt antivirus i håb om at det kunne løse problemet, men uden held. En geninstallation af programmet var heller ikke til nogen nytte. Nogen idé til hvad jeg kan gøre? (ud over at formatere)
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2007 - 22:54 #1
Hej,

Uninstall mIRC
Når mIRC er fjernet finder du folderen hvor den har været installeret
eks. C:\Program Files\mIRC
Du vil se folderen ligger der endnu, incl din mirc konfigurations fil (hvor i problemet er)

Slet hele folderen og geninstaller så mIRC :-)
Avatar billede cpn80 Nybegynder
05. juli 2007 - 00:16 #2
Da jeg afinstallerede programmet blev mappen samtidig slettet, så det var ikke muligt at gøre det manuelt, men det virker stadig ikke :(