Avatar billede congame Nybegynder
03. juli 2007 - 19:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ingeniør/arkitekt til at tegne nybyg, god løn

Det drejer sig om at jeg skal have tegnet et simpelt sommer hus, til brug ved erhvervelse af byggetilladelse.

Der ligger et eksisterende sommerhus på grunden som blot skal udvides til 50m2 fra 32m2 plus der skal opføres et annex på 15m2.
Da jeg ikke er en haj til at tegne mangler jeg en som kan tegne det for mig.
Jeg vil selvfølgelig lønne vedkommende efter aftale!

Jeg bor i trekantsområdet.
Svar endelig hurtigst muligt da jeg skal igang snarest!

MVH
Søren Madsen
Avatar billede turbo2000 Nybegynder
07. juli 2007 - 12:50 #1
Hej Søren jeg er godt nok ikke uddannet arkitekt men visualiserer og tegner til dagligt arkitekttegninger til bl.a. nybyggeri og renovering. Jeg ved ikke om det var noget? smid evt. en mail så kan vi måske finde ud af noget.
Avatar billede soffy Nybegynder
10. juli 2007 - 15:36 #2
Hej Søren!
Jeg er hverken arkitekt eller ingeniør, men 3D tegner. Jeg har tegnet til byggetilladelse før, og jeg har en byggetekniker, som evt. gerne vil hjælpe lidt.
Bor i Sønderjylland.
Avatar billede congame Nybegynder
19. august 2007 - 19:26 #3
Hej,

Jeg havde helt glemt at jeg havde oprettet en annonce her, så har imellem tiden fået lavet tegningerne.

Men i skal være velkommen til at smide et svar, sågiver jeg jer point.