Avatar billede kedde65 Praktikant
03. juli 2007 - 13:49 Der er 2 kommentarer

Freelance underviser

Hej

Grundet travlhed, søger Officekonsulenterne kontakt til freelance undervisere på alle niveauer indenfor de gængse programmer i Officepakken. Herunder ligeledes Visio og Project.

Kan du noget af det mere langhåret, såsom SQLServer, Exchange osv. så hører vi meget gerne fra dig også.

Send lidt information om dig selv og din erfaring med produktet og undervisning, på ck@officekonsulenterne.dk

Ser frem til at høre fra dig!

Christian
Avatar billede Mik2000 Professor
09. august 2007 - 23:21 #1
Hvorhenne i landet skal der undervises?
Avatar billede kedde65 Praktikant
09. august 2007 - 23:24 #2
Undervisning foregår ved vores kunder, så det kan foregå over hele landet. Det er selvfølgelig tilladt at have sine "foretrukne" steder man vil undervise :-)

/Christian