Avatar billede webergrill Nybegynder
04. juni 2001 - 15:34 Der er 5 kommentarer

Forside....

Et hurtigt spørgsmål.

Jeg sidder og laver hjemmeside www.webergrill.dk/weber2 og er nu kommet til forsiden.

Jeg skal have lavet noget simpelt i to kolonner som f.eks. www.bold.dk men jeg kan ikke rigtig få det til at makke ret - jeg bruger Dreamweaver og har prøvet alt lige fra layers til tabeller - men jeg kan ikke rigtig få det til at se pænt ud - nogen hurtige forslag ? Bare et eller andet jeg kan arbejde videre på (udfylde).
Avatar billede parazite Nybegynder
04. juni 2001 - 15:36 #1
<table width=\"400\">
<tr>
<td>Den første kolonne</td>
<td>Den anden kolonne</td>
</tr>
</table>

Sådan noget i den stil? I hvert fald ER det layers du skal have fat i.
Avatar billede webergrill Nybegynder
04. juni 2001 - 15:39 #2
Det er nu ikke fordi jeg ikke kan finde ud af at lave kolonner (Jeg har lavet alt det andet på siden) Men jeg kan ikke rigtig få en forside til at se overskuelig og indbydende ud - Jeg ville faktisk gerne have en kopi af www.bold.dk \'s (blot med gule rammer) som jeg synes er simpel og flot (og burde være nem at udskifte)Men jeg kan ikke få det til at stå flot på skærmen.
Avatar billede parazite Nybegynder
04. juni 2001 - 15:41 #3
Hmmmm... har desværre ikke lige tid til at hjælpe mere lige nu, men kan måske komme med et lille overskueligt forslag i aften engang.
Avatar billede nogetfx Nybegynder
06. juni 2001 - 11:24 #4
Du kan vel lave det med en table, og så have en iframe i midten.... Og så sørge for at skære din grafik ordentlig ud, så du får den bue-ting
Avatar billede webergrill Nybegynder
08. juli 2001 - 00:14 #5
Jeg har betalt mig fra det...