Avatar billede kenneth-kjaer Nybegynder
03. juli 2007 - 12:43 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP SV Smart TV Card

Hurtig hjælp....

Har et SV Smart TV card, men har smidt installations cden væk, hvad gør jeg for at få det til at virke igen ?

Skal vist nok bruge programmet Win DVR 3 og en driver til kortet..

En som har lyst til at hjælpe med dette ?

På forhånd tak..
Avatar billede screem_brille Novice
03. juli 2007 - 12:48 #1
alt kan hentes her: http://www.sinovideo.com.cn/en/d/
Avatar billede kenneth-kjaer Nybegynder
03. juli 2007 - 12:57 #2
Tak, men har prøvet at hente driveren, men den vil ikke godtage den.. hvad gør jeg så
Avatar billede screem_brille Novice
03. juli 2007 - 13:00 #3
hvad melder den af fejl ? (og lige for at være sikker det er et tvkort til PCcard porten på en bærbar ikke ?)
Avatar billede kenneth-kjaer Nybegynder
03. juli 2007 - 13:05 #4
Jo til en bærbar... Når jeg henter filen er den pakket, der sker ikke nogetnår den er udpakket.. Når jeg sætter kortet i min pc siger den at der er fundet multimedie kort og vil installer denne, dette sker bare ikke. Under enhedshåndtering er den der med et gult spørgsmålstegn over...
Avatar billede screem_brille Novice
03. juli 2007 - 13:07 #5
du skal jo vælge at reisntallerer driveren (ved at vælge højreklik på kortet under enhedshåndtering) filen du henter er en zip fil og skal pakkes ud, bare fordi den er blevet pakket ud installerer den (heldigvis) ikke sig selv.
Avatar billede kenneth-kjaer Nybegynder
03. juli 2007 - 13:15 #6
virker ikke, er der andre steder man kan finde en driver ?
Den melder fejl code 28, kan ikke finde driveren..

Det kan sku da ikke passe at det skal være så bøvlet..
Avatar billede screem_brille Novice
03. juli 2007 - 13:26 #7
så angiv selv driveren ? nu har du set efter om der ikke er en setup fil ikke ?
Avatar billede kenneth-kjaer Nybegynder
03. juli 2007 - 13:30 #8
Jo... nu virker det.
Avatar billede screem_brille Novice
03. juli 2007 - 13:59 #9
Avatar billede kenneth-kjaer Nybegynder
03. juli 2007 - 16:59 #10
Mangler et svar, tak for hjælpen...