Avatar billede pallesimonsen Nybegynder
04. juni 2001 - 15:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Plextor brænder virker ikke

Hej Folk,

Jeg har en plextor 12/10/32A cd rom brænder. Jeg kører med win98 se.

Mit problem er, at i easy cd creator kan computeren ikke finde cd-brænderen.

Hvordan får jeg den til det????

Palle Simonsen
Avatar billede makse Nybegynder
04. juni 2001 - 22:54 #1
Ser bios brænderen ved opstart?
Har du prøvet med et andet brænderprogram? F.eks. Nero www.ahead.de
Har du den nyeste udgave af Easy CD Creator?
Avatar billede aaa000 Nybegynder
04. juni 2001 - 23:38 #2
Sidder jumperne rigtigt om bag i brænderen?
Figurere brænderen i opstarten?
Har du prøvet med andre brænderprogrammer?
Avatar billede nomiz Nybegynder
05. juni 2001 - 00:46 #3
Hej Palle Simonsen!
Prøv at dobbeltklikke på \'Denne Computer\', og se om du kan se et ekstra CD-drev. Hvis du kan det, er din brænder sat til, og skulle meget gerne virke. Der har været en del problemer med Easy CD Creator, så jeg ville anbefale dig at downloade f.eks. Nero Burning på en trial-periode her: ftp://ftp4.nero.com/nero50.exe

/mvh
Simon
Avatar billede dazzeler Nybegynder
05. juni 2001 - 12:59 #4
Hvis det er kun easy cd creator, der ikke kan finde din brænder, så må du have fat i nyere version af easy cd creator. Jeg havde det samme problem.
Avatar billede andersberg Nybegynder
05. juni 2001 - 13:06 #5
Det er som de andre siger fordi at programmet er for gammelt. Har samme brænder selv. Du skal have fat i Easy CD Creator 4.03 eller 5\'eren for at det virker!! Og så skal du huske at slå DMA til for at den vil brænde med 12x. Det gør du i enhedshåndtering under CD ROm. Så burde den være brænde klar!!!! :)
Avatar billede pallesimonsen Nybegynder
05. juni 2001 - 14:29 #6
Tak for tilsendte,

Min brænder er sluttet til og den har virket med win me.

Nu kører jeg win98...

Hvor kan jeg downloade en nyere version at easy cd creator?????

Den version jeg har installeret er kun en standart version....

Tak

Palle
Avatar billede makse Nybegynder
05. juni 2001 - 14:32 #7