Avatar billede ermolenko Nybegynder
03. juli 2007 - 10:09 Der er 1 løsning

Problemer med update af sider via templates

Hello!
Jeg er ved at få fniller.
Jeg sider med Dreamweaver MX version 7.0, og jeg har store problemer med at få opdatering af sider via templates til at fungere tilfredsstillende.

Hver eneste gang er der sider, der ikke bliver opdateret, og det veksler fra gang til gang, hvilke der er tale om.

Jeg kan gå ind manuelt på hver enkelt side og opdatere den via "modify --> Templates --> Update current page", men det er jo ikke meningen, at det er sådan, det skal fungere, og da det er ret store sider, jeg sider og styrer, så er der mange filer, der skal opdateres manuelt.

Findes der ern patch eller en update, som adresserer dette problem, eller er der et godt fif til, hvordan jeg får has på problemet?

På forhånd tak. Jeg er ved at få grå hår.

/Ermo
Avatar billede ermolenko Nybegynder
07. september 2007 - 09:07 #1
En patch løste problemet. Jeg napper pointene selv :-)