Avatar billede hjemmesider Nybegynder
02. juli 2007 - 16:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Programmører og grafikere søges til projekt

http://the-game.guldhammer.info/

I forbindelse med udviklingen af et nyt spil, lidt i samme genre som Tribal Wars, og Travian søger jeg freelance folk der har ekspertise indenfor programmering og grafik.

Vi skal etablere et team med grafikere og udviklere, og andre folk med relevant ekspertise til dette formål.

Din løn vil være en nærmere aftalt % af den samlede indtægt fra spillet, at du er med til at se at det spil du er med til at udvikle på bliver besøgt.

Spillet bliver bygget i PHP, MYLSQL og JavaScript.

Jeg fortæller ikke mere om spillet her, men læg en mail til mguldhammer(at)gmail.com for nærmere info.
Avatar billede hjemmesider Nybegynder
02. juli 2007 - 16:26 #1
Glemte at skrive at du også kan vælge at få betaling vha $$ for dit arbejde.
Avatar billede hjemmesider Nybegynder
03. juli 2007 - 22:53 #2
Vi søger pt. freelance personer til:

1 stk programmør til PHP programmering:
Grafik:
Javascripts:
Server setup:
Avatar billede cybermike Nybegynder
13. juli 2007 - 03:20 #3
Jeg kan måske være behjælpelig med udvikling og server configuration, og for den sags skyld også javascript...men ikke grafik :)

Mail mig evt på mail@mc-solutions.dk eller giv et kald imorgen efter klokken 13-14 stykker (eftersom klokken er 3 nu står jeg altså ikke op klokken 8;) på tlf 70 220 627
Avatar billede hjemmesider Nybegynder
11. september 2007 - 00:37 #4
Lukketid.