Avatar billede narf Nybegynder
02. juli 2007 - 15:53 Der er 10 kommentarer

Harddisk fra bærbar

Passer sådan én også til en stationær?
Avatar billede michael_stim Ekspert
02. juli 2007 - 15:54 #1
Nej, der skal du have en konverter fra 2,5" til 3,5"
Avatar billede michael_stim Ekspert
02. juli 2007 - 15:55 #2
Det hedder nok ikke en konverter. Adapter eller noget lignende.
Avatar billede narf Nybegynder
02. juli 2007 - 16:35 #5
Jamen hvis jeg bare skal læse noget fra den, hvordan gør jeg det? Behøves ikke at passe i mit kabinet.
Avatar billede drgonzo Praktikant
02. juli 2007 - 18:24 #6
Avatar billede narf Nybegynder
02. juli 2007 - 18:26 #7
Har trykket accept ved dem alle sammen, (nu her - vidste ikke hvad man skulle). Men der sker ikke noget?
Avatar billede narf Nybegynder
03. juli 2007 - 21:51 #8
Nu har jeg fundet ud af at det er en: Serial ATA.

Har en boks, men de passer sgu ikke sammen. Hvad gør jeg så?
03. juli 2007 - 22:05 #9
http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar ->
"Hvordan accepterer eller afviser jeg et svar?
Det gør du ved at markere brugernavnet i boksen til venstre, og klikke på enten Accepter eller Afvis.
Disse står lige over det felt hvori du skriver dine indlæg."

"Hvordan accepterer eller afviser jeg et svar?
Det gør du ved at markere brugernavnet i boksen til venstre, og klikke på enten Accepter eller Afvis.
Disse står lige over det felt hvori du skriver dine indlæg."

"Hvordan accepterer eller afviser jeg et svar?
Det gør du ved at markere brugernavnet i boksen til venstre, og klikke på enten Accepter eller Afvis.
Disse står lige over det felt hvori du skriver dine indlæg."

"Hvordan accepterer eller afviser jeg et svar?
Det gør du ved at markere brugernavnet i boksen til venstre, og klikke på enten Accepter eller Afvis.
Disse står lige over det felt hvori du skriver dine indlæg."
11. februar 2011 - 07:02 #10
(Hvad endte denne med ?)