Avatar billede hannegm Nybegynder
02. juli 2007 - 14:56 Der er 6 kommentarer

Slette kontaktpersoner i windows live messenger

Hej.

Jeg vil gerne vide hvordan man sletter kontaktpersoner i windows live messenger...Hvis jeg går ind i funtioner - indstillinger - beskyttelse af personlige oplysninger - kan jeg se en liste over tilladte personer og blokerede personer. Når jeg så overfører dem fra tilladte til blokerede, kan jeg stadig ikke slette dem helt! Hvis jeg højreklikker på musen kan jeg enten føje dem til kontaktpersoner eller flytte dem til listen over tilladte pers. men ikke slette dem! Kan nogen sige mig hvorfor??
Avatar billede bubbaa Nybegynder
02. juli 2007 - 14:59 #1
Det gør du fra messenger. I stedet for at dobbeltklikke når du skal skrive til en, så højreklik og vælg slet.
Avatar billede hannegm Nybegynder
03. juli 2007 - 10:26 #2
Det er netop det jeg har gjort og er så nået frem til at de stadig er i 'systemet'. Det jeg godt kunne tænke mig, var at slette dem helt...
Avatar billede bubbaa Nybegynder
03. juli 2007 - 10:56 #3
Nej, hvis du højreklikker og vælger slet, kommer der et nyt vindue frem, hvor du kan vælge om om du også vil blokere dem og om du vil slette dem fra dine kontaktpersoner i hotmail.
Vælger du at blokere dem, kommer de netop på listen over blokerede personer, ellers vil de være på listen over tilladte personer.
De forsvinder kun fra tilladte personer, hvis de sletter dig fra deres msn. Det kan du ikke.
Men blokerer du dem, kan de ikke se når du er online.
Avatar billede hannegm Nybegynder
05. juli 2007 - 18:27 #4
Ok. Tak for det. Jeg vidste ikke at man ikke kunne slette dem helt, men at de selv skal gøre det. Igen tak. Er ikke så meget inde i det her pc-univers. Hvordan giver jeg så lige dig dine point?? Det gik nemlig i kage for mig sidst jeg skulle gøre det!
Avatar billede bubbaa Nybegynder
05. juli 2007 - 22:06 #5
Jeg lægger et svar, og så kan du acceptere det hvis du synes jeg har været til hjælp.
Ingen kan alt inden for pc når de starter, det skal du nok lære.
Avatar billede hannegm Nybegynder
06. juli 2007 - 21:42 #6
Jamen igen tak for hjælpen:-)