Avatar billede cazzmin Nybegynder
02. juli 2007 - 14:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

acer aspire kan ikke logge på mit trådløse netværk

Hej.
Jeg har her igår købt en bærbar computer en Acer Aspire 5050, det hele virker perfekt bortset fra at den ikke kan logge på det trådløse internet i vores hus, det kan nemt finde internettet det kan bare ikke oprette forbindelse til det den skriver bare kan ikke genkende problemet, og hvis jeg sætter en trådløs usb boks i den så kan den godt komme på? så der må da være noget galt med dens indbyggede kort, jeg har opdateret driverne til det og sådan
Avatar billede screem_brille Novice
02. juli 2007 - 14:25 #1
prøv og fjern kortet under enhedshåndtering, og genstart, og se om det hjælper, det gør det af of til.
Avatar billede cazzmin Nybegynder
02. juli 2007 - 15:21 #2
nej desværre det hjalp ikke
Avatar billede janrp Nybegynder
06. juli 2007 - 22:45 #3
Kører du Vista? Prøv at opdatere dit AP/Router firmware. En del af disse kan på "gammel" software ikke håndtere Vista.
Avatar billede cazzmin Nybegynder
06. august 2007 - 23:24 #4
min far ville have home free fra telia de gav os en ny router som jeg kan logge fint på :)