Avatar billede zenne Novice
02. juli 2007 - 12:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sony DSC-W55

Hej
Har lige købt dette kamera, er egentlig godt tilfreds, men men men.
Når jeg har taget et billede og kigger på skærmen, så ser billedet absolut forfærdeligt ud? Når jeg overføre det til computeren er der ingen problemer, nogen som har en ide om det kan ændres, så det ligeledes ser flot ud på LCD skærmen?

På forhånd tak!

PS: Har ændret selve billedkvalitet, uden held!
Avatar billede thegenuine Praktikant
02. juli 2007 - 13:09 #1
Har du begrænset billedvisningstid på kameraet!? Det kan sættes til x antal sek. Billedet er utydeligt de første par sekunder, men derefter bliver det af fin kvalitet, når kameraet lige har genereret billedet.
Avatar billede zenne Novice
02. juli 2007 - 13:16 #2
Ved du hvor det kan ændres?
Avatar billede thegenuine Praktikant
02. juli 2007 - 13:25 #3
Nope, ikke umiddelbart, men det må være under Menu, når den er indstillet til visning af billeder. Står det ikke i manualen!?
Avatar billede zenne Novice
02. juli 2007 - 13:51 #4
Nope, har kigget men kan ikke se noget, der er pisse irreterende! :\
Avatar billede thegenuine Praktikant
02. juli 2007 - 14:38 #5
Der står her, at der er en preview-knap!? Er der det!?
Hvad sker der, hvis du holder den inde i længere tid?

http://phu-myblog.blogspot.com/feeds/posts/default

Ellers er det svært at finde noget om det. Der utilfredshed med manglende brugervenlighed i menuerne.
Prøv at kontakte Sony for lidt support, eller det firma, du har købt det ved.
Avatar billede zenne Novice
06. oktober 2007 - 10:29 #6
Lukket