Avatar billede ac130172 Juniormester
01. juli 2007 - 22:29 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Billede af cd cover i mappe fremkommer ikke.

Jeg er ved at rippe min cd-samling via wmp 11.0 til min bærbare. For noget tid siden sad jeg og legede med det og det virkede fint med, at når jeg rippede en cd, så fik mappen automatisk et billede af cd coveret tilføjet således at jeg havde et fint overblik over samlingen. Når jeg ripper nu, bliver der ikke overført noget billede af cd-coveret til mappen, hvor den bliver rippet til. Har det noget at gøre med wmp versionen?
Avatar billede stoorm Nybegynder
02. juli 2007 - 01:08 #1
kan den godt finde ud af hvilken kunstre og titel csén/sangen har? hvis den ikke kan det er det fordi den ikke kan finde opslysninger om cdén på nettet

ps. er du logget på nettet når du ripper?
Avatar billede ac130172 Juniormester
02. juli 2007 - 07:41 #2
Den kan sagtens finde oplysninger om titel og sang. Jeg er på nettet og syntes at jeg har indstillet wmp korretkt. Har også prøvet med forskellige cd´er.
Avatar billede stoorm Nybegynder
02. juli 2007 - 13:58 #3
ja det kan jeg godt se men måske er de der også prøv at højerklikke på den mappe albummet ligger i og vælg egenskaber tælg tilpas og find musikalbum på listen.
Avatar billede stoorm Nybegynder
02. juli 2007 - 13:59 #4
ups svavefefejl prøver igen:

ja det kan jeg godt se men måske er de der også prøv at højerklikke på den mappe albummet ligger i og vælg egenskaber vælg tilpas og find musikalbum på listen.
Avatar billede ac130172 Juniormester
03. juli 2007 - 22:28 #5
Jeg prøver lige når jeg får fri fra arbejde i morgen tidlig
Avatar billede p65 Nybegynder
27. juli 2007 - 12:42 #6
Info kan ligge som skjulte filer og med andre extensions. Prøv med at vise ALLE filer i mappen.
Avatar billede ac130172 Juniormester
27. juli 2007 - 22:23 #7
Hvad mener du lige med at vise alle filer i mappen. Det skal jeg nok lige have penslet ud.
Avatar billede vejmand Juniormester
27. juli 2007 - 22:36 #8
Det p65 er nok: Funktioner -> Mappeindstillinger -> Vis -> Prik i "Vis skjulte filer og mapper"
Avatar billede vejmand Juniormester
27. juli 2007 - 22:37 #9
Det p65 mener, er nok: Funktioner -> Mappeindstillinger -> Vis -> Prik i "Vis skjulte filer og mapper"
Avatar billede ac130172 Juniormester
27. juli 2007 - 23:29 #10
Ok. Jeg har i min visdom fundet ud af, at de cd´er (5 stk.) jeg har rippet ind til videre, at de ikke er opdateret på nettet. Jeg vil lige prøve med nogle flere cd´er når jeg får dem fundet frem fra stedet hvor de er opmagasineret. Jeg vender tilbage.