Avatar billede bk72 Nybegynder
01. juli 2007 - 08:30 Der er 9 kommentarer

køb af firewall/antivirus

jeg skal have købt mig en firewall/antivirus pakke....jeg har kigget lidt på kaspersky eller bullguard....kan i anbefale en af disse, eller evt andre?
Avatar billede vejmand Juniormester
01. juli 2007 - 09:12 #1
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
01. juli 2007 - 09:50 #2
Gratis programmer kan virke lige så godt, så du behøver ikke at købe. Se f,eks her http://www.malwarecheck.dk/forum/viewforum.php?f=13&sid=342e633fa5c00776df7883cb9c84abd9
Avatar billede langbein Nybegynder
01. juli 2007 - 10:47 #3
Har erfaring med Comodo firewall som er gratis og NOD32 antivirus (som er kommersiell.) Synes dette fungerer bra. Godt mulig at Comodo/AVS som begge er gratis kunne være et godt alternativ. Ville tro det.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
01. juli 2007 - 10:58 #4
Jeg har ihvertfald gode erfaringer med kombinationen AVS/Comodo. AVS har alle Kasperskys signaturer, og Comodo tager sig perfekt af adgangskontrol og proces beskyttelse.
Avatar billede langbein Nybegynder
01. juli 2007 - 11:51 #5
Takker for info. Da vil jeg legge inn AVS på windåsen min :-)
(Comodo er der fra før av.)
Avatar billede langbein Nybegynder
05. juli 2007 - 22:05 #6
Bare for aa ha nevnt det .. mon ikke avs trekker en del resurser fra maskinen og gjor den mer langsom .. har inntrykk av det. Da jeg tidligere testet NOD32 for en periode, saa kunne jeg knapt merke at den var der .. Kan jo ogsaa tenkes at jeg tar feil, for det dreier seg jo kun om et subjektivt inntrykk, ingen maalinger, etc.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
05. juli 2007 - 22:16 #7
Du hører jo nok til dem, der meget hurtigt mærker en forskel i maskinens ydelse. Jeg syntes ikke at AVS er tung, men vil da gerne tro, at du finder NOD32 lettere. Jeg bruger selv Avira i øjeblikket, og den mærker jeg heller ikke, og der er AVS lidt tungere. Men vi snakker jo ikke "Norton tung" ;-)
Avatar billede vejmand Juniormester
18. august 2007 - 08:21 #8
Kan spørgsmålet lukkes?
Avatar billede bk72 Nybegynder
22. september 2007 - 04:15 #9
s