Avatar billede groop Nybegynder
30. juni 2007 - 20:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Musik - Familie på farten

Jeg leder efter et stykke musik. Det blev spillet i dagens "Familie på farten" afsnit på tv2. Omkvædet lyder nogenlunde som følgende: "a i a i a i aaaaa".
Avatar billede groop Nybegynder
30. juni 2007 - 20:02 #1
Det er noget stemningsmusik. Jeg er ikke helt sikker på omkvædet er "a i a i a i aaaa", men teksten er en del af sangen.
Avatar billede old-faithful Praktikant
30. juni 2007 - 20:59 #2
Jeg kender ikke "familie på farten", men ud fra det omkvæd du nævner ville jeg gætte på temaet fra "The good, the bad and the ugly" af Ennio Morricone: http://video.google.com/videoplay?docid=7369593224921762664

Men det kan vel også være mange andre sange...
Avatar billede old-faithful Praktikant
30. juni 2007 - 20:59 #3
Man skal forresten ca. 1½ minut ind i sangen, for at høre "a i a i a i aaaa"-delen.
Avatar billede groop Nybegynder
30. juni 2007 - 21:19 #4
Det er ikke den :( Tror det er en sang om Afrika eller myntet på afrikas natur.
Det er mere "ahhhhhhhh ihhhhh ahhhhh ihhhhh ahhhhh ihhhhhh ahhhhhhhhhh" :) Hvis du forstår. Jeg prøver, at skaffe en mikro bid af den så er det nok nemmere at høre.
Avatar billede old-faithful Praktikant
01. juli 2007 - 01:03 #5
Hehe, jeg tror helt klart at et soundbite ville hjælpe...
Avatar billede groop Nybegynder
01. juli 2007 - 03:01 #6
Jeg har sendt dem en email. Afventer svar. Skal nok lægge en post hvis jeg er blevet klogere.
Avatar billede groop Nybegynder
01. juli 2007 - 17:21 #7
Hm - Musikken er af Helge Engelbrecht. Så det er nok mig der forveksler musikken med et andet nummer. Det nummer jeg har i tankerne er 100% ikke af Helge Engelbrecht. Læg et svar old-faithful, da det var et glimrende bud.
Avatar billede old-faithful Praktikant
01. juli 2007 - 18:14 #8
OK. Her er mit svar så :-)

Måske fremgår noget af programmets rulletekster hvis du kan få fat i dem?