Avatar billede jegharbrugforhjaelp Nybegynder
30. juni 2007 - 16:58 Der er 7 kommentarer

Bear Share

Hej

Når jeg prøver at åbne BearShare får jeg denne meddelse:

.\GLibraryWatchDb.cpp (#170) Fatal Error: Unable to load library database.

Reason: File exists: Database file is corrupt: stale journal.

Er der nogen, der kan svare på, hvad der er galt?
Avatar billede steffansp Nybegynder
30. juni 2007 - 20:53 #1
Bear Share? P2P..
Tag et gik på regler!!
# Regler for brug af Eksperten.dk

  1. Det er ikke tilladt at:
# spørge efter eller poste indlæg, der omhandler/indeholder:

  1. ulovlig kopiering eller download af ophavsretligt beskyttet materiale.
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. juni 2007 - 21:03 #2
Som spørgsmålet er formuleret er det ikke ulovligt iflg. reglerne.
Har dog spurgt coadmin for at være sikker.
Avatar billede steffansp Nybegynder
30. juni 2007 - 22:31 #3
Nej, det har du ret i og sådanne ting kan også bruges ved lovling deling. Men ofte er det ikke tilfældet..
Istedet burde han spørge på deres forum eller søge på google efter fejlen for ikke at komme i konflikt med reglerne..
Avatar billede jegharbrugforhjaelp Nybegynder
30. juni 2007 - 22:37 #4
Jeg beklager, at jeg tilsyneladende ikke har været helt opmærksom på reglerne. Men kan nu ikke finde ud af at slette spørgsmålet igen, så jeg kan finde hjælp andetsteds.
Avatar billede steffansp Nybegynder
30. juni 2007 - 22:46 #5
Kan du ikke selv gøre. Men du kan lukke spørgsmål ved selv at ligge et svar og så acceptere det..

Fejlkoden giver på google er godt svar:
Try uninstallins and reinstall. This time don't (unselect or deselect) all when setting up your library, leave it as default. If you want privacy then disable shareing and do not allow others to search your files.
Avatar billede jegharbrugforhjaelp Nybegynder
30. juni 2007 - 23:14 #6
Ok og tak.
Avatar billede snowball Novice
05. juli 2007 - 15:57 #7
Der er som udgangspunkt ikke noget ulovligt i fildeling, så derfor må den slags spørgsmål både stilles og besvares på Eksperten så længe det er hjælp til selve programmet. Så altså ikke noget med "hvor kan jeg hente de nyeste film" og "min download af World of Warcraft er gået i stå - hvad gør jeg".

Snowball / Admin