Avatar billede donjensen Nybegynder
04. juni 2001 - 13:58 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

DVD på playstation 2

Jeg har en playstation 2...og de film jeg selv har købt kan jeg godt afspille på den, men! da jeg gik ned og lejede 4 film, så hver gang jeg prøvede at afspille dem flimrede de. Hver 10.ende sekund bliver billed roligt og helt normalt. De skulle da meget gerne være samme kode (de sagde de ihvertfal i playtime)? Hvad skyldes dette? Jeg kan vel ikke være den eneste der har prøvet det?
Avatar billede zybe Nybegynder
05. juni 2001 - 00:04 #1
Det lyder lidt mærkeligt at de flimrer, men det er et kendt problem at dvd\'en i psx2 er dårlig. Jeg arbejder selv i Blockbuster, og får dagligt henvendelser om hvor dvd\'en i psx2 ikke vil afspille film ordentlig...

/ZyBe
Avatar billede donjensen Nybegynder
05. juni 2001 - 00:18 #2
zybe. Det mest mærkelige er at den stiller helt skarpt, for så med det samme at flimre igen. Billede kører kører rundt imens det flimrer....altså oppefra og ned. Den har ver 20E, og den skulle være god nok
Avatar billede chruker Nybegynder
05. juni 2001 - 00:24 #3
Det skulle vel ikke være noget NTSC / PAL problem.
Avatar billede donjensen Nybegynder
05. juni 2001 - 11:29 #4
nej det er det ikke....du burde måske også selv ha´ regnet ud at det var film lejet i dk, eftersom jeg har skrevet playtime :o/
Avatar billede fighter Nybegynder
05. juni 2001 - 15:43 #5
det er meget normalt med psx2 den er nemlig ikke så god som den burde være(specielt med dvd) det er også grunden til jeg solgte min igen og købte en rigtig dvd maskine og satte min gamle psx1 til igen så hvis du vil se alle dvd film ordentlig så må du nok investere i en dvd maskine
Avatar billede donjensen Nybegynder
05. juni 2001 - 15:51 #6
ja det lyder da som en god idé. Det gør da ikke noget at man har brugt knap 4000.- på en maskine og så kan den ikke halvdelen af hvad den skal. Så må man da sælge den igen, med tab selvfølgelig, den er jo ikke ny mere.......JA HVIS MAN ER IDIOT!
Avatar billede fighter Nybegynder
05. juni 2001 - 16:07 #7
hvorfor mon der er så mange til salg af psx2 er det måske den ikke skulle leve op til det den skulle eller hvad du kan jo bare kigge lidt på den blå avis

http://data.dba.dk/
Avatar billede donjensen Nybegynder
05. juni 2001 - 16:11 #8
jeg har ikke sagt noget om at de virker perfekt, men det kommer min til at gøre, for jeg vil ikke affinde mig med situationen. At de har problemer med en ny konsol, er ikke mit men SONY´s problem.
Avatar billede chruker Nybegynder
05. juni 2001 - 16:21 #9
Har du prøvet at kontakt Sony\'s support ?
Avatar billede donjensen Nybegynder
05. juni 2001 - 16:22 #10
nej jeg har først fundet ud af det her i pinsen
Avatar billede cyrus-virus Nybegynder
07. juni 2001 - 21:18 #11
donjensen-> der er tydeligvis noget i vejen med din psx2
for jeg har en magen til og den virker perfekt
også til dvd
så mit råd er kontakt sony de må kunne rette fejlen :-)
Avatar billede donjensen Nybegynder
12. juni 2001 - 14:38 #12
Jeg ringer til sony playstation hotline, samtalen forløber således: Jeg forklarer ham mit problem og han siger at de kender du godt til, et hyppigt problem. Dette regnede han med at de ville få løst i løbet af en måned. Så ville der komme en opdaterings-cd. Jeg spørger: jamen hvordan ved i hvor folk de bor (m.h.t. til at sende den ud)? Han svarer: Jamen det er da en folk selv skal gå ned i en butik og \"KØBE\"! den. Jeg fortæller ham så at han selfølgelig må ha´ misforstået noget....lang pause......han kommer tilbage og siger at lige nu så det altså sådan ud. Jeg fortæller ham så at hvis det er tilfælde vil han selvfølgelig, garantere mig at jeg kan få pengene tilbage, eftersom der er tale om falsk varedeklaretion/reklame, da mskinen ikke kan det som den bliver solgt til.....lang pause igen....han kommer tilbage og siger at det kan han heller ikke love mig, men hvis cd-en kommer til at koste noget, må jeg ringe igen, og så må vi lige finde ud af \"noget\"
Har kommer spørgsmålet: Hopper/køber folk virkelig den?! Den kan da ikke være rigtigt.
Jeg er godt klar over at man kan gå ned og få sendt sin maskine til rep, men det kan da ikke være den eneste løsning.....heller ikke en spændende løsning da den tit tager et par uger.
Avatar billede donjensen Nybegynder
12. juni 2001 - 14:42 #13
tillæg til tidligere kommentar: Hvor kan man købe en staveplade...min er vist gået i stykker :o/
Avatar billede donjensen Nybegynder
27. august 2001 - 01:14 #14
fik hjælp andet steds fra