Avatar billede weevil_dk Nybegynder
29. juni 2007 - 21:25 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Online CV!

Ville i som arbejdsgivere.. mangle noget information eller har i andet, konstruktivt kritik til min side..

Formålet med denne, er selvfølgelig at finde fast job..

http://www.weevil.dk

Tag et kig og giv mig din mening
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
29. juni 2007 - 22:13 #1
Undgå dine sætninger alle starter meg "Jeg":

Jeg er en initiativrig ung mand på 24 år, som netop er blevet uddannet Multimedie Designer sommeren 2007. At jeg valgte denne uddannelse, skyldes at jeg har en stor interesse inden for faget design. Siden jeg var 12 år, har jeg kunnet arbejde med en computer, og fik i en alder af 15 år min første version af Adobe Photoshop. Mulighederne ved en computer viste sig hurtigt at være præcist den form for udfordring jeg havde brug for. Derfor har jeg har siden arbejdet med forskellige former for grafisk design. Specielt har jeg arbejdet meget med design/redesign af hjemmesider. Selvom jeg har en forkærlighed for at designe og udtrykke mig visuelt, så har jeg igennem de seneste år også arbejdet med adskillige andre værktøjer, her kan blandt andet Nævnes: ” 3Dsmax, Flash, xHTML, CSS, PHP og MySQL.”
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
29. juni 2007 - 22:15 #2
Lad være med nogensinde at bruge ordet ca., da det ca. siger lidt om din (u)sikkerhed ;-)
Avatar billede old-faithful Praktikant
30. juni 2007 - 01:39 #3
Mon ikke du ville kunne give dig selv et 5-tal i skriftlig dansk hvis du lige får rettet ordet "skriftelig" ;-)

Mht. design synes jeg at siden ser helt fin ud. Om muligt kunne du prøve at få duen sat lidt bedre ind, da det er ud som om du har brugt meget clone-brush el. smudge lige over duen, men det er absolut i småtingsafdelingen.
Avatar billede old-faithful Praktikant
30. juni 2007 - 01:41 #4
... og lige en sidste ting. Når man skriver "I" forstået som "jer" og ikke som "inde i", skal i'et være stort.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
10. juli 2007 - 13:56 #5
weevil_dk: Mangler du flere inputs?
Avatar billede weevil_dk Nybegynder
10. juli 2007 - 23:28 #6
nej det er helt fint tak alle sammen :)
Avatar billede weevil_dk Nybegynder
10. juli 2007 - 23:28 #7
hvem vil ha point skriv svar
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
10. juli 2007 - 23:47 #8
Vi kan da begge putte et svar.
Avatar billede old-faithful Praktikant
11. juli 2007 - 01:44 #9
Jep, lad os gøre det :-)
Avatar billede mads_ Nybegynder
11. august 2007 - 02:01 #10
Sort på hvidt det holder! - jeg gider ik engang læse dit cv, synes du skal gøre det nemmere at læse, mere overskueligt - så man ikke skal anstrenge sig.