Avatar billede hiiktor Nybegynder
29. juni 2007 - 13:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjemmesiden virker ikke optimalt.

Hey alle.
Jeg har en bruger inde på www.arto.dk
- Men det er ikke alle ting derinde som virker optimalt, dvs. at når jeg klikker på nogle ting som at slette sin indbakke etc. sker der ingenting. Jeg bruger både Internet explorer og Mozilla Firefox. Med Firefox gider den slet ikke at logge ind, når jeg prøver siger den "Udført" selvom der ikke er sket noget.
Jeg har prøvet at rydde min chache & internetfiler både i Firefox og Explorer, har prøvet at geninstallere mine browsere, har prøvet at geninstallere Java - men intet virker.
Det mærkelige er at det ikke kun er mit Internet men også et program; Steam.exe, hvor jeg spiller Css, når jeg klikker på ikonet sker der heller ikke noget, det har ellers altid virket fint.

- Nogle som kan hjælpe?
- Helst alt andet end at geninstallere min pc.
Avatar billede -zonic- Nybegynder
29. juni 2007 - 15:14 #1
hvis det er opstået indenfor de sidste par dage, ville jeg køre gendannelsespunkt funktionen i windows, hvor computeren kan gendannes til det den var for ex. 10 dage siden... hvis det er sket tidligere, er min løsning format C:\ men det vil du jo helst gerne udenom ?
Avatar billede hiiktor Nybegynder
30. juni 2007 - 18:26 #2
Det har været der i to måneder nu, så hvis jeg gendannede min computer to måneder tilbage ville jeg miste meget på det, så det er en dårlig løsning. Men mister jeg noget på at formatere C:\?
Avatar billede hiiktor Nybegynder
31. januar 2008 - 23:00 #3
Accepterer mit eget svar.
Avatar billede hiiktor Nybegynder
31. januar 2008 - 23:00 #4
* Accepterer mit eget svar.