Avatar billede meldal Nybegynder
29. juni 2007 - 11:21 Der er 10 kommentarer

Ændring af IP

Hej Alle

Findes der et effictivt værktøj til at ændre Ip. Jeg vil gerne når jeg er på US sites vise dem en US ip. Feks www.NBC.com tillader kun amerikanske IP at se deres programmer.

Jeg leder efter en app der kan løse dette og hvor jeg nemt kan skifte mellem Ip adresser.

Findes det?

På forhånd tak

Nicolai
Avatar billede screem_brille Novice
29. juni 2007 - 11:35 #1
Det du leder efter er en amerikansk proxy
Avatar billede madcyberrunner Nybegynder
29. juni 2007 - 11:41 #2
For at kunne vises en US IP, skal du have en US IP - dette kan ske ved at du kobler op til en US udbyder, hvorved din computer får tildelt en US IP: Alternativt kan du have en computer i US, som du betjener med Remote Desktop / Fjernskrivebrd, og bruge denne til at besøge us Websites.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. juni 2007 - 13:49 #3
madcyberrunner> Det må man kalde "at skyde gråspurve med kanoner"

Jeg vil nu hellere give screem_brille ret:

Du har brug for en proxy server, der ligger i USA.

Søg på "proxy" eller "proxy list", måske i kombination med "US" eller "USA".

Du vil sikkert finde mange proxy adresser+porte, men det er nok de færreste der faktisk virker..

Og hvis de virker, kan det være at de er langsomme..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. juni 2007 - 13:50 #4
Når du kører din forbindelsen igennem en proxy-server, vises automatisk proxy-serverens ip, og ikke din egen.
Avatar billede madcyberrunner Nybegynder
29. juni 2007 - 14:07 #5
Thesurfer -> Vi siger det samme.

Den med Remote Desktop er et løsningsforslag. Hvis du eksempelvis har en virtuel server hos et US Hosting firma, kan du jo sagtens benytte denne metode.

At vælge en US udbyder er det samme som Proxy løsningen.
Avatar billede screem_brille Novice
29. juni 2007 - 14:19 #6
at have en amerikansk ISP er ikke det samme som at benytte en proxy, har man en amerikansk ISP, så betaler man for internet adgang, mail osv hos denne, det er ikke tilfældet når man benytter en proxy, det er kun en mellemmand i trafikken.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. juni 2007 - 14:20 #7
madcyberrunner> Måske er det mig der ikke helt forstår "US udbyder".. men hvordan vil du skaffe dig en amerikansk internet udbyder (og få tildelt en amerikansk IP), fra Danmark?
Avatar billede -zonic- Nybegynder
29. juni 2007 - 15:11 #8
du kan også hente et program der faker din ip så websites tror den kommer fra USA.. jeg har brugt det engang, da jeg skulle se noget som var NON europe, og det var virkede fint:) ... kan lige smide et link til det når jeg kommer hjem senere...
Avatar billede screem_brille Novice
29. juni 2007 - 15:36 #9
-zonic- det du omtaler er en proxy server, det har intet at gøre emd at fake ens ip.
Avatar billede g00fy Nybegynder
08. juli 2007 - 12:47 #10
der kommer intet godt ud af at spoofe en ip adresse.

når serveren i den anden ende sender et svar retur, ryger det ikke til dig - men den spoofede ip adresse, hvor fedt er det?

http://www.xroxy.com/proxylist.htm
http://www.proxyblind.org/

der er mange lists på nettet, find en der virker :)