Avatar billede alien_boy Nybegynder
28. juni 2007 - 13:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

lukke for adgang til andre drev

Hej

Er træt af min bror rydder i mine private ting på mine drev så kan jeg gøre sådan at hans bruger på min pc ikke kan kigge på de andre drev/harddiske udover c: drevet.

Har Windows XP Pro
28. juni 2007 - 14:03 #1
Måske:
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx
"Tweak UI - This PowerToy gives you access to system settings that are not exposed in the Windows XP default user interface, including mouse settings, Explorer settings, taskbar settings, and more." ->

http://download.microsoft.com/download/f/c/a/fca6767b-9ed9-45a6-b352-839afb2a2679/TweakUiPowertoySetup.exe

[My Computer][Drives] ?
Avatar billede alien_boy Nybegynder
28. juni 2007 - 14:56 #2
Det virker :D Tak for hjælpen. Smid lige et svar så du kan få dine fortjente points :)
28. juni 2007 - 15:32 #3
Ping...

(Det var et [svar]...)

200P er rigeligt for dette - læg selv et [svar] og la' os alle dele...

Så er det bare om at knægten måske finder frem til programmet/genvejen og "tilklikker" drevet igen ???
Avatar billede alien_boy Nybegynder
28. juni 2007 - 16:19 #4
Så klog er han ikke. Har rigelig med point så du får dem alle ;)
Avatar billede ranglen Nybegynder
28. juni 2007 - 17:49 #5
hvis du skjuler f:
og han skriver f: i adresselinjen, så har han adgang. Så han skal ikke være særlig teknisk for at komme ind
Avatar billede alien_boy Nybegynder
30. juni 2007 - 09:57 #6
Ja fandt jeg ud af men må se om han finder ud af det ellers må jeg finde på noget nyt