Avatar billede team1885 Nybegynder
28. juni 2007 - 13:20 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Mistet nøglen til program.

Det drejer sig om Acoustica label maker.Jeg har programmet installeret,
og nøglen er også installeret, og det kører fint. Men nu har jeg opdaget,
at jeg har mistet installations programmet, hvilket jo vil sige, at hvis
jeg vil lave en nyinstallation af min HD, har jeg mistet programmet.
Selve programmet har jeg downloadet igen, men hvor kan jeg se nøglen
jeg har installeret? Programmet viser ikke noget under "About" og jeg
kan ikke se det i "regedit" selv om jeg kan finde programmet.
Nogen som har en ide?
28. juni 2007 - 13:34 #1
Avatar billede freddiebaby Nybegynder
28. juni 2007 - 14:15 #2
Prøv:
BELARC ADVISOR

.. efter installation, afprøv programmet - derefter skal du i den åbne vindue (ude i højre side) trykke "Software Licenses" og der skulle din nøgle muligvis stå.

Held og lykke
Avatar billede team1885 Nybegynder
28. juni 2007 - 15:23 #3
dr1 larry - spændende lille program, og det viste faktisk 11 af mine nøgler, bare ikke
den skal skal bruge. Men tak for programmet, det vil jeg gemme. Så også du bedes lægge et svar.

freddiebaby - Jeg havde faktis programmet, men havde glemt hvad det var til. man kan ikke
direkte se nøglen, men jeg har muligvis fundet den??? ved at kikke en masse igennem.
Jeg har prøvet at geninstallere programmet for at se om det var den rigtige nøgle, men
programmet kræver ikke nøglen igen, den ligger vel i registrringsbasen - godt gemt?

I skal begge have tak for jeres indsats, og I deler point lige over:)
28. juni 2007 - 15:34 #4
Ping...
(Det var et [svar]...)