Avatar billede pokejohn Nybegynder
27. juni 2007 - 23:46 Der er 5 kommentarer

Vista melder fejl og går ned, kan man gendanne?

Hej

Min bror har lige købt ny computer og har fået det famøse vista med - det er i grunden også fint nok, men efter kort tid er den begyndt at starte op med en fejlmeddelelse: "MS WIN 518 334 233.exe er holdt op med at virke". Desuden kan den ikke arbejde ret lang tid før den går helt ned (fryser ofte helt fast) og man bliver nød til at genstarte. Man kan som oftest bruge den ca. 30-45 minutter, inden man skal genstarte, hvilket jo er ret belastende. Han vil jo naturligvis helst ikke miste sine dokumenter, så mit første forslag var en systemgendannelse (for at undgår at formatere). Problemet er, at når han forsøger sig med en systemgendannelse melder den, at systemgendannelsen ikke kunne gennemføres, da der opstod en uventet fejl (men ikke noget om, hvad for en fejl der opstod).
Nogen der har en løsning (eller forslag til løsning) på dette problem eller skal jeg hoppe på bussen og hjem til broderen og i gang med den store tur med backup, formatering og geninstallation af vista?

Mvh
Dennis
Avatar billede monster-cs-gamer Nybegynder
29. juni 2007 - 15:20 #1
det er ikk en bærbar vel??
de har det med at lukke vista da de bærbare der bliver solgt i dag ikk er store nok og dermed bliver for varme og bliver ustabile
Avatar billede pokejohn Nybegynder
29. juni 2007 - 20:57 #2
Nej... det er en stationær.
Avatar billede monster-cs-gamer Nybegynder
29. juni 2007 - 23:18 #3
hmm det er synd syns jeg... men der er hvist ikk det store og gøre bare ta backup og reinstaller det er ikk så svært.. jeg syns det lyder som om pcen ikk er stor nok men jeg ved det ikk... sorry
ps. hvis du geninstallere så gi lige et bref om hvordan det går bag efter
mvh gamer
Avatar billede pokejohn Nybegynder
30. juni 2007 - 00:25 #4
Skal jeg gøre, men først; Roskilde Festival! :D
Avatar billede monster-cs-gamer Nybegynder
30. juni 2007 - 08:36 #5
hehe ja okay hyg dig!!