Avatar billede verdensmindste Nybegynder
27. juni 2007 - 13:23 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

God og billig betalingsløsning?

Hej derude.

Jeg er på udkig efter en e-betalingsløsning til mine forskellige websites. Prøvede at søge i artikler herinde, men kunne ikke finde forslag, der passer til mit behov

E-betalingsløsningen skal:
- være hostet
- tage visa/dankort, visa, electron og mastercard
- ikke nødvendigvis have webshop (har min egen)
- skal kunne customizes (integreres i min webshop - enten som popup, men helst sådan, at min webshop sender oplysninger om køb via https)
- være billig
- være tilladt at bruge på forskellige domæner (det gør dog ikke noget, at der er begrænsning på antal køb)
- have et simepelt administrationsmodul, der kan hæve eller fortryde transaktioner samt en log
- være stabilt og hurtigt

Er der nogen, der har et godt forslag? Jeg kan kun finde meget dyre eller utjekede firmaer, der tilbyder det.

Hvis I ellers har gode råd i forbindelse med emnet vil jeg gerne høre dem - er i øvrigt kun medium bekendt med computerprogrammering.

Bedste hilsner

Esben
Avatar billede mikkelk Nybegynder
27. juni 2007 - 13:39 #1
Jeg har rigtigt gode erfaringer med http://quickpay.dk/
Deres løsning kan fuldt ud integreres i enhver shop. enten ved selve at programmere de gennem deres API eller ved at lave en popup som du nævner.
Desuden har de moduler til en række af de kendte webshops.
Avatar billede mikkelk Nybegynder
27. juni 2007 - 13:39 #2
Og det var et svar :-)
Avatar billede tp_aalborg Nybegynder
27. juni 2007 - 13:39 #3
Hej Esben,

Jeg bruger www.epay.dk i dag - deres løsninger koster fra DKK 99,- og de har alt det du skriver.

Prøv evt. at kigge på deres hjemmeside, man kan også teste deres system først inden man beslutter sig.

Mvh
Tp
Avatar billede a1a1 Novice
27. juni 2007 - 13:47 #4
epay har jeg også prøvet virker fint..

man skal bruge https til at sende oplysninger, forskellige domæner? er det sider du mener? det må du som udgangspunkt ikke, hver side skal godkendes af pbs (i teorien, men det er betalingsudbyderen der godkender den)....
Det er krav PBS stiller, se evt. www.betaling.dk
;o)
Avatar billede tp_aalborg Nybegynder
27. juni 2007 - 13:57 #5
Betalingsvinduet/siden som du siger skal kunne tilrettes, behøver du slet ikke lave via et API eller webservice. Du sender blot dataene med som parametre. Dette gør jeg via ePay Standardvindue. Du kan desuden også vælge at åbne betalingsvinduet fra flere forskellige sider og selv ændre på domænet i din administration. Jeg syntes at betalingsvinduet er klart den nemmeste måde at integrere.
Avatar billede cpufan Juniormester
27. juni 2007 - 14:11 #6
www.fribetaling.dk  (fra 29,- pr md)
Avatar billede verdensmindste Nybegynder
27. juni 2007 - 14:29 #7
Hej igen.

Tak for de hurtige svar. Jeg skal lige have nogle timer til at kigge på det...

Esben