Avatar billede kjoller Nybegynder
27. juni 2007 - 10:04 Der er 3 kommentarer

Brug de samme klasser i to forskellige ASPX filer ASP.net 2.0

Hej

Jeg har to filer som er design mæssigt 80% ens, det er nogle asp:xml  placeholders som skal fyldes med XML og styles med XSL.

Findes der ikke en måde hvor jeg kan genbruge klasserne, så jeg kun skal lave fælles ændringer en gang.
Avatar billede snepnet Nybegynder
27. juni 2007 - 10:23 #1
Du kan lægge dine klasser i App_Code, og bruge dem fra alle dine sider.
En baseklasse for dine forms kunne måske være en idé også.
Mvh
Avatar billede kjoller Nybegynder
28. juni 2007 - 13:49 #2
Nu bruger jeg "id".datasource = "xmlfil.xml" og den fejler med "id", da det jo ikke eksistere på den side hvor jeg har selve koden, men den siden hvor jeg bruger Klassen.

Siger det dig noget?
Avatar billede snepnet Nybegynder
28. juni 2007 - 14:27 #3
Well... Du skal kunne "se" de klasser du vil arbejde med, men jeg kan ikke sige noget konkret med mindre du fortæller mig hvad du har gjort.
Mvh