Avatar billede joaqin Nybegynder
27. juni 2007 - 09:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lyd driver til vista

Hej alle eksperter
Her kommer 1 af en del spg som vil blive oprettet

Jeg har pt installeret en vista home premium 64 oven på min gamle xp home...

Lyden er ganske forfærdelig
jeg har under enhedhåndtering / enheder for lyd og spil prøvet at opdaterer drivere til de to enheder
1 CREATIVE EMU10K1 AUDIO PROCCESOR (WDM)
2 ENHEDEN HIGH DEFINITION AUDIO

Jeg får meddelelsen den bedste driver er allererde installeret
Jeg har forsøgt at finde den  nyeste driver på www.creative.com men uden held. jeg har også prøvet at opdaterer mit bundkort
ASUS PW5 DH DELUXE SOCK 775 på www.asus.com

her kommer der en masse downloads frem jeg aner bare ikke hvilken jeg skal bruge

Nye spørgsmål følger
mvh
Joaqin
Avatar billede gnuhest Nybegynder
27. juni 2007 - 09:59 #1
Avatar billede joaqin Nybegynder
27. juni 2007 - 10:06 #2
prøver lige
Avatar billede joaqin Nybegynder
27. juni 2007 - 17:14 #3
Hej  gnuhest

Det virkedesgu ikke desværre
mit lydkort er åbenbart ikke compatibelt med vista, og der findes heller ingen drivere
så jeg har købt et nyt
Tak for din interesse
mvh joaqin
Avatar billede joaqin Nybegynder
27. juni 2007 - 17:14 #4
Lukker
Avatar billede hp700 Nybegynder
03. juli 2007 - 12:04 #5
ved godt du lukker sager med fant denne her :

http://www.realtek.com.tw/downloads/downloadsView.aspx?Langid=1&PNid=14&PFid=24&Level=4&Conn=3&DownTypeID=3&GetDown=false.

Vista Driver (32/64 bits) Driver only (ZIP file).

så vikker den .