Avatar billede semiprofkode Nybegynder
26. juni 2007 - 17:38 Der er 3 kommentarer

køre et program på en tynd klient

Hvordan koder jeg mit program (C# .NET) så det kan installerer/køre på en tynd klient som er sat op til kun at kunne remote?

Programmet styrer musen med tastaturet, og det går for langsomt når det skal afvikles på serveren som der remotes til. Det skal køre på klienten ligesom en alm mus gør.
Avatar billede anri Novice
26. juni 2007 - 22:41 #1
Kan man det?
Jeg mener..  Meningen med en tynd klient er jo netop at det kun er skærmbilledet den viser, og ikke selv afvikler noget som helst.

Hvis klienten kører XP kan du måske bruge dette..  Det må ovenikøbet kunne sættes via policies..
http://www.microsoft.com/enable/training/windowsvista/mousekeys.aspx
Avatar billede semiprofkode Nybegynder
27. juni 2007 - 00:10 #2
problemet med de programmer, som det du linker til, er at de er usandsynligt ringe. Derfor har jeg lavet www.mousefighter.dk. Prøv det og lad underkæben falde til jorden.

Typisk nok ender det nok med her, at jeg selv efter en del research må svare på mine egne spørgsmål, sådan har det været de sidste 5 gange. Til gengæld kan man jo så kalde sig expert. Så ingen negativ kritik af eksperten.dk.

Men lader lige spørgsmålet stå lidt her, indtil nogen evt har svaret.

Den tynde klient starter op med en windows XP som kun har remotedesktop intet andet. Ved ikke hvad det kaldes. Men jeg skal nok få skovlet mit program ind der. Nogen der har en ide?
Avatar billede semiprofkode Nybegynder
09. juli 2007 - 13:36 #3
Operativ systemet hedder Windows CE. Spørgsmålet er hermed lukket.