Avatar billede slasken Nybegynder
06. maj 1999 - 00:00 Der er 4 kommentarer

INSTALLASJON AV RVS-COM

Under installasjon av Rvs-Com kommer følgende melling opp: Rvs-Com cant find any ISDN-CAPI Interface on the computer.
Hva gjør jeg videre?
Avatar billede brian_d Nybegynder
10. maj 1999 - 13:15 #1
Hvilket modem er der tilsluttet til din pc?
Avatar billede slasken Nybegynder
11. maj 1999 - 20:14 #2
EICON DIVA (ISDN)
SLASKEN
Avatar billede brian_d Nybegynder
11. maj 1999 - 22:58 #3
rvs-com skriver dette om dit problem.

No CAPI found The ISDN-card's driver was not or not successfully installed. Please follow the driver installation in the documentation. Search for CAPI *.* and rename all CAPIs which are not listed in your Windows directory (or the manufacturer's directory) to *.DLX.
You could then test this by running DOS
Avatar billede brian_d Nybegynder
11. maj 1999 - 23:01 #4
Det kan jo også være at dit modem ikke er G3/G4 kompatibelt

Brian :o)