Avatar billede ittraffic Nybegynder
26. juni 2007 - 10:45 Der er 5 kommentarer

Exchange vs Live hotmail plus

Hej,

Er der nogen der kan give mig en forklaring på hvad der er bedst at investere i en Exchange konto eller en Hotmail Live plus konto.

Det jeg synes ved Live hotmail som er godt, er at den er integret i en masse programmer fx msn messenger hvor det er muligt at få alert når der er mail (ved godt der findes programmer til excange også) og fx telia, tdc osv tilbyder at tjekke mails over live hotmail via mobilen. osv

Men hvad synes i?
Avatar billede screem_brille Novice
26. juni 2007 - 11:01 #1
du kan ikke sammenligne de 2 ting, det svarer til hvad er bedst en scania 413 eller en trillebør, det kommer sandelig an på hvad man skal bruge det til, en exchange er en stor dyr løsning, hvor man udover selve exchange også skal have en server version af windows, dette løber i mindste udgave op i 3500, og helt op til ja mange mange penge.

hvis du blot vil have en email add, så er gmail den bedste løsning imho.
Avatar billede ittraffic Nybegynder
26. juni 2007 - 11:16 #2
Man kan jo sagtens købe en brugers license, hos hosting firmaer?

ca 100 kr mdr.

Men jeg tænkte mere på funktionaliteten.
Avatar billede screem_brille Novice
26. juni 2007 - 11:23 #3
ja men hvad er det du vil ? have en email addresse eller ? (og husk hostede exchange services vil jo også ofte kræve du har et domæne)
Avatar billede ittraffic Nybegynder
26. juni 2007 - 12:37 #4
Jeps jeg skal bare have en mail som har mulighed for en masse funktioner og har eget domænet samt mulighed for mx ændringer.
Avatar billede strych9 Praktikant
01. juli 2007 - 18:57 #5
skriv hostedexchange på google. Mener både TDC, Wannafind og UNI-C har løsninger du kan køre..
Om det er bedre end hotmail live plus ved jeg ikke. Aner ikke hvad den består af.