Avatar billede booster2 Nybegynder
26. juni 2007 - 10:39 Der er 4 kommentarer

trådløs router ingen net forbindelse efter udbyder skift

X hej. jeg har i lang tid haft et stofa abbonement hvor min trådløse router var koblet via lan kabel til den af stofa udleverede router hvorefter den lavede signat om til trådløs signal til min computer. jeg har prøvet at have den med andre steder henne og alle steder er det blot at give den trådløse internet adgang så er der trådløs internet gennem min trådløse router. Nu har ejg fået fullrate og har virker routeren ikek længere den har ingen internet adgang gennem den udlevere router af fullrate(  disse kobles ligeledes sammen med et lan kabel) kobler jeg min computer diretkte på fullrates router er der fint signal men intet signal gennem min trådløse router. jeg har haft min trådløse router med andre steder siden og alle steder virker den fin, hvis den få ret lan kabel i er der trådløst internet

håber nogen har et råd ejg kan følge, det er forresten en linksys wrt54gt hvis det hjælper

mvh Rne
Avatar billede screem_brille Novice
26. juni 2007 - 10:45 #1
luk det ene spørgsmål ;)

http://www.eksperten.dk/spm/784991
Avatar billede screem_brille Novice
26. juni 2007 - 11:25 #2
Avatar billede booster2 Nybegynder
26. juni 2007 - 11:39 #3
lkkes
Avatar billede screem_brille Novice
26. juni 2007 - 11:43 #4
husk at accepter svaret ;)