Avatar billede skynet Nybegynder
26. juni 2007 - 08:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Køb af pladevibrator.

Hej folkens..

Er der nogen der kan anbefale en pladevibrator fra ny af??

I prisklassen 4000 til 6000.kr.

Nogen link's ville være dejligt..
Avatar billede huset Praktikant
26. juni 2007 - 09:05 #1
Tror jeg sgu ikke findes ;)
Avatar billede skynet Nybegynder
26. juni 2007 - 09:30 #2
jo, har set en til 4000.kr men lyder for billigt.

Men hvis der er nogen derude der kender til de maskiner i den prisklasse ville jeg meget gerne hører om det..
Avatar billede evildoctor Praktikant
26. juni 2007 - 09:44 #3
Arh - det er vist ikke helt umuligt;
http://www.toolworld.dk/store.php?ctrl=151817&pno=78510&gclid=CJbi5sSk-YwCFQrnQgodUSh-Dg

Den er da ihvertfald i din prisklasse c,")
Avatar billede skynet Nybegynder
26. juni 2007 - 09:51 #4
har også selv fundet denne http://www.bygnettet.dk/vis_salg.asp?id=51352

Men ville gerne hører fra nogen der har sådan en maskine eller brugt en billig en.

Er de pengene værd eller skal man offer mere??
Avatar billede huset Praktikant
26. juni 2007 - 10:44 #5
Damn det er billigt!
Er sikker på dne er ganske fin til hjemmebrug
Avatar billede rynke10 Novice
27. juni 2007 - 07:02 #6
Det kommer jo lidt an på hvad du skal bruge den til. Er det bare til lidt fliser derhjemme, så kan du jo leje en mange gange for de penge.
Skal du f.ex. lave indkørsel hvor du kører med bil, så skal du nok bruge en lidt kraftigere model. Dem der er linket til, slår med 1000 Kg, det er ikke nok hvis du skal have det komprimeret meget og det skal du hvis du vil køre med bil oven på. Du kan naturligvis gøre det af flere gange, men det giver noget mere arbejde.
Skal du ud og lave lidt for andre, så kan det nok bedre svare sig at købe en kraftig model.
Pas på en brugt. Selv om du kan finde en billig model, så kan du risikerer at lejerne er slidt op og det koster pænt meget at få det skiftet, de er jo lidt kraftige for at kunne holde til slagene.
Avatar billede skynet Nybegynder
27. juni 2007 - 09:46 #7
Det er både til indkørsels og flise gangssti, kan godt se at en støre model ville være det bedste men prisen er også derefter.

Jeg ringede til forhandleren og han siger det samme som dig rynke10, at hvis det er kørebane så kan man bare køre flere gange og vente en dags tid og give den en tur til.

Jeg vil snakke med de 2 jeg skal købe den med og så må vi tage beslutningen der..

Tak for hjælpen.

Smid et svar Rynke10
Avatar billede rynke10 Novice
27. juni 2007 - 13:28 #8
Jeg købte engang en sammen med min far og alle forhandlere rådede os til at købe en lidt kraftigere model. De ekstra par 1000 er godt givet ud. Man sparer jo også en del arbejde hvis den kan klare det på en gang og måske samtidig er lidt bred.
De små kan måske klare 35-40 Kvm/timen, en stor indkørsel på 150 kvm tager jo så lige lidt tid.