Avatar billede weird_j Nybegynder
25. juni 2007 - 20:51 Der er 2 kommentarer

Besked ved påbegyndt samtale?

Hej.

Handler om? Live messenger

Er der en måde man kan gøre så man får en "alarm" lyd ved ny besked eller at Messenger samtale vinduet popper op selvom man sider og ser DVD film eller fjernsyn på sin pcer??

Syntes ikke nogen af de ting man kan vælge under instillinger gør en forskel.

På forhånd tak

Weird_J
Avatar billede screem_brille Novice
25. juni 2007 - 21:06 #1
hvis du sætter dig til busy, er lyde deaktiverede, men sætter du dig away, vil lydene virke.
Avatar billede weird_j Nybegynder
25. juni 2007 - 21:10 #2
Ok, Men man kan jo også fjerne fluebenet i "vis min status som optaget og bloker advarsler, når jeg køre programmer i fuld skærm-tilstand.."

Men derfor kommer der stadig ingen lyd, er der en grund til det?